Gå til innhold

For en lege.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde fått time hos fastlegen min, men det var så lenge å vente at jeg heller ble tildelt en annen lege, han skulle være flink sa de.

Ventet i over en time, og begynte å bli litt småirrittert. På skranken sto det ei jente og snakket med resepsjonsdame i nesten 15min, og man kunne se og høre at de snakket om vær og vind. Og jeg ville gjerne bare spørre hvor lenge jeg skulle vente, men de bablet jo... Til slutt ble det nok og jeg avbrøt dem og fikk " det " blikket av begge to.

Etter det kom jeg inn til legen, ut og inn i løpet av 3 min. Totalt uinteressert i å høre om det jeg hadde å si, kunne ikke ta blodprøve for lab var stengt ( ikke min feil ), så fikk time etter helgen. Sa også at jeg er litt bekymret for mensen, for den kommer bare før tiden hver eneste mnd... Ha svarte " det er vanlig ", jeg sa at jeg er bekymret for overgangsalderen" han svarte " nei, nei du er ung så det er ikke det ". Hva i H....?

Har jo ikke sjekket meg, ingenting.

Jeg avbestillte den blodprøven og bestillte time hos min fastlege, så får jeg bare vente.

Da jeg kom hjem søkte jeg han på legelisten.no og så ikke annet enn kun negative tilbakemeldinger. Så jeg er nok ikke den eneste.

Aldri mer skal jeg gå til en annen lege, det finnes litt av hvert der ute.

Anonymous poster hash: d644f...b8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du informerte

Anonymous poster hash: 19142...687
Skrevet

Du får mensen for tidlig hver mnd, da er vel bare sykluser din sånn da? Hvorfor sku du til legen egentlig?

Anonymous poster hash: 60dad...509

Skrevet

Lang ventetid på legekontor er dessverre veldig vanlig, det er ikke legens feil, men systemene som er bestemt slik.

At du ikke følte deg hørt er jo selvfølgelig ikke bra, og som pasient skal du føle deg ivaretatt. Det er dessverre slik at man ofte må stå opp for seg selv i slike situasjoner. Du fikk jo mulighet til å ta blodprøver over helga, noe du selv valgte å avlyse?

At mensen kommer i kortere sykluser kan være stress, eller rett og slett kroppen som har endret syklus. Hvis du ikke har noen andre symptomer rundt dette har nok legen rett i at dette er ganske normalt.

Men bra for deg at du har fått time hos din lege, håper du føler deg bedre ivaretatt der.

Anonymous poster hash: dc499...3d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...