Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Var på butikken isted, og er på vei inn, da jeg plutselig ser at en dame putter sin LILLE nesten nyfødte baby framme i bilen, og ikke nokk med det, sete var framovervendt. Hadde jeg virkelig vert mer våken enn det jeg var og ikke så opptatt med å ta min egen baby ut fra sete som står BAK i bilen helligvis , så hadde jeg virkelig gitt klar beskjed! Håper virkelig hun får tillsnakk av noen andre :-( Anonymous poster hash: 3b503...7d0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Å sitte fremovervendt er ikke så lurt, men å ha setet til baby i forsetet er ikke ulovlig. Jeg hadde det da min var baby. Bakovervendt fremme og airbag var koblet ut. Sjekket med både Trygg Trafikk og med politiet før jeg gjorde det og fikk godkjent den Anonymous poster hash: edae9...c2a
☆☆☆ Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 I eine bilen vår sit minsta gjerne framme, bakover og utan airbag riktignok.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Fremovervendt er vel ikke anbefalt eller lovlig, men det er hverken forbudt eller mindre sikkert å sitte i fremsete i forholdt til bak. Dessuten sier du ingenting om type bil hun kjørte versus din bil - kanskje du kjører en skranglekasse og hun en trygg og sikker by bil? Anonymous poster hash: 140bc...757
mamma_til_verdens_beste Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Trodde ikke det var mulig å feste babysetet fremovervendt engang jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Ååååå Gud. Gitt KLAR beskjed. Herre, dere DIB damer overvurderer dere selv. Anonymous poster hash: 8a3f3...877
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 I riktig DIB-høns ånd synes jeg faktisk du skal ringe barnevernet med en gang!!! 😉 Anonymous poster hash: 0ba44...1a1
Tipp topp Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Er du nå helt sikker på at det var festet framover vendt da? Kan jo hende at hun puttet babyen i mens det sto framover og så festet det etterpå på riktig måte.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Det er ikke forbudt for barn å sitte foran nei (forutsatt at airbag er koblet ut og de sitter bakovervendt) Men det er statistisk sett MYE større risiko for at de blir skadet og drept når de sitter foran, all den tid alvorlige kollisjoner og ulykker ofte inntreffer forfra. Så det beste er å ha dem bak Anonymous poster hash: d0e06...5bb
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Det er ikke forbudt for barn å sitte foran nei (forutsatt at airbag er koblet ut og de sitter bakovervendt) Men det er statistisk sett MYE større risiko for at de blir skadet og drept når de sitter foran, all den tid alvorlige kollisjoner og ulykker ofte inntreffer forfra. Så det beste er å ha dem bak Anonymous poster hash: d0e06...5bb Har du referanse på den påstanden, eller er det noe du tror selv? Sant er det nemlig ikke. Anonymous poster hash: 5d1c7...f4a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Det er ikke forbudt for barn å sitte foran nei (forutsatt at airbag er koblet ut og de sitter bakovervendt) Men det er statistisk sett MYE større risiko for at de blir skadet og drept når de sitter foran, all den tid alvorlige kollisjoner og ulykker ofte inntreffer forfra. Så det beste er å ha dem bak Anonymous poster hash: d0e06...5bb Har du referanse på den påstanden, eller er det noe du tror selv? Sant er det nemlig ikke. Anonymous poster hash: 5d1c7...f4a Hater når folk refererer til en statistikk og ikke legger ved kilden. Typisk idiot innspill. Statistisk sett, all forskning sier, alle vet jo. Bla bla.... Anonymous poster hash: 8a3f3...877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå