Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 har en gutt på 3.5 som begynner å bli litt knapp i setet sitt. be izi combi x3 (?) han fikk prøve storesøster sitt be izi up x2, og satt liksom veldig ordentlig, men helt ærlig husker jeg ikke når det er vanlig å bytte. Han sitter forover med setet sitt . Anonymous poster hash: 46f92...6b3
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Hvis han likevel sitter forover, så er det ikke noe å vente med hvis han har passert 15 kg. Vi byttet ved 14 kg og litt over 3 år, men bruker en sånn med pute foran som er godkjent fra 9 kg. Anonymous poster hash: 3a12f...4a7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 han har sittet forover i 5-6 mnd allerede, for han ble så kvalm så det var for det beste. har du link til en slik pute? Har ikke hørt om den før. Jeg er fornøyd med søstra sin be izi up x2, MEN ser det er en x3 med isofix. er det tryggere med den isofix løsningen på de stolene? han veier ca 14 kg nå.. Anonymous poster hash: 46f92...6b3
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 han har sittet forover i 5-6 mnd allerede, for han ble så kvalm så det var for det beste. har du link til en slik pute? Har ikke hørt om den før. Jeg er fornøyd med søstra sin be izi up x2, MEN ser det er en x3 med isofix. er det tryggere med den isofix løsningen på de stolene? han veier ca 14 kg nå.. Anonymous poster hash: 46f92...6b3 Denne har vi: http://www.jollyroom.no/produkter/cybex-pallas-2-fix-beluga-4 Her er en test av den: http://www.klikk.no/foreldre/article896947.ece Når du fjerner puten blir den Cybex solution X2-Fix som er best i test (eller veldig høyt oppe i alle fall, husker ikke helt) av vanlige beltestoler med isofix. De får som regel litt høyere score med isofix, men veldig stor forskjell er det ikke når det gjelder beltestoler. Bilsyke var grunnen til at vi byttet også, ellers hadde vi nok ventet den siste kiloen. Men gutten ble i alle fall veldig fornøyd. Anonymous poster hash: 3a12f...4a7
Appelsinpiken Skrevet 13. september 2014 #5 Skrevet 13. september 2014 Kjøp cybex pallas 2fix. Når han ikke trenger puten lenger, så kan stolen gjøres om til en solution 2fix beltestol selger de Bl.a på barnas hus, og veldig mange nettbutikker
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 takk for tips! aldri sett denne typen før! så veldig stor ut? men også veldig god ut Anonymous poster hash: 46f92...6b3
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 takk for tips! aldri sett denne typen før! så veldig stor ut? men også veldig god ut Anonymous poster hash: 46f92...6b3 Vet ikke om den er større enn andre siden vi bare har hatt denne. Men god virker det som den er ja. Mannen i butikken anbefalte forresten å prøve den før man kjøper beltestol med pute, siden noen barn elsker den og noen hater den og nekter plent å sitte med puten. Men her var det null problem. Anonymous poster hash: 3a12f...4a7
Appelsinpiken Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Tar ikke stort mer plass enn en vanlig cybex beltestol
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Fordelen med iso er iallefall at du ikke trenger å ta på beltet på stolen når du kjører uten barn, det sitter fast uansett. Jeg hadde uten før og glemte ofte å sette på beltet nå jeg kjørte alene. Ene gangen fikk jeg en bråststopp og hele setet kom flygende frem, fikk med en støkk da. Anonymous poster hash: bd69f...03b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå