Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #1 Skrevet 13. september 2014 Hvor mye tok du hver dag, og hvor lang tid gikk det før du så en effekt? Og kom alt tilbake da du sluttet å ta sinktiskudd? Anonymous poster hash: 0c204...eb4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #2 Skrevet 13. september 2014 Dytter litt Desperat Anonymous poster hash: 0c204...eb4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #3 Skrevet 13. september 2014 Jeg snøfte rett og slett sinksalven til datteren min rett på ulumskheten noen timer før jeg la meg og så ventet jeg så lenge som mulig, evt. Sov med det over natta. Funker ganske bra!!! Anonymous poster hash: 6406b...f93
Gjest vannballong Skrevet 13. september 2014 #4 Skrevet 13. september 2014 Mihi. Håper det var meg du fikk tipset av Ta det på etter en dusj. Sov med det eller sitt å masser det inn i ansiktet mens du ser på tv f.eks.. jeg føler det hjalp med engang. med en gang!!! Men du får fort kviser igjen da. Så jeg anbefaler basiron fra apoteket. Reseptfritt også Takk gud for basiron og omega 3 :-p Lykke til med kvisene. Føler med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå