Gå til innhold

Hvor kjøper dere ullundertøy til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det tilbud noen sted?

Anonymous poster hash: 04a40...796

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn, eller brukt andre steder. Evt på salg på sommeren når det er 70%

Skrevet

Jeg var såå dum som ikke tenkte på salg på sommeren, så må kjøpe alt nå, hehe.

Hi

Skrevet

Jeg var såå dum som ikke tenkte på salg på sommeren, så må kjøpe alt nå, hehe.

Hi

Hehe du er nok ikke alene der! Hvis du bor i nærheten av en barnas hus outlet har de som regel 30% og 50% på ull :)

Skrevet

Barnashus, sparkjøp, dagligvarebutikken ( Pierre Robert) sportbutikk, name it. Ja det var noen av de

Anonymous poster hash: 129fd...a60

Skrevet

om du bor i nærheten av vestby så dra på outleten der. Devold har utsalg der. Ellers kjøpte mamma noe ulltøy på obs for et par uker siden på tilbud, er ikke sikkert det er tilbud lenger nå. Eller så kan du jo kjøpe litt nå og så heller fylle på når det blir salg. Blir sikkert salg et sted i løpet av høsten. Jeg pleier å ha et par devold-sett - av den tykke typen - og noen ullsett som ikke er så dyre.

Anonymous poster hash: 4c8cd...d70
Skrevet

Her og der. Janus når coop har medlemstilbud eller 40% rabatt. Pierre Robert når coop har 40% rabatt, devold kjøper eg feilvare på outleten. Har noko cubus (god ull, synes eg) og noko reflex eg er litt mindre nøgd med.

Skrevet

Kun kjøpt Janus på Coop, men det er vel rimelig utplukket nå, i alle fall her.

Anonymous poster hash: 7f7ad...fd5
Skrevet

Kjøpte på coop da det var medlemstilbud. Ellers har jeg handlet en del på Bogerud på salg.

Skrevet

kjøper en del ullklær i Janus, noen ganger nøstebarn og bogerud

Skrevet

Kjøpet som regel tom og trine på sparkjøp.

Anonymous poster hash: 9bae8...a9f

Skrevet

Har endel fra POP (kjøper på våren), fra Pierre Robert og fra Devold. Strikker også ullklær selv.

Anonymous poster hash: 5356a...c33
Skrevet

Pierre Robert på Obs av og til. Barnas hus. Knerten og Karoline.

Skrevet

Kjøper litt her og litt der. Kjøper for det meste på salg.

Er godt fornøyd med Janus, det finner man ofte på tilbud året rundt(mange nettbutikker med Janus)

Har også en del fra Cubus. Kjøper når de har 3 for 2 eller 30%

Anonymous poster hash: c94ce...adc
Skrevet

Nøstebarn, devold, janus og stormberg liker jeg best ;-)

Skrevet

Sjekker jevnlig det jeg kommer over av nettbutikker og kjøper når jeg kommer over et kupp. Ellers syns jeg woolland har pene bukser og overdeler, så har kjøpt en del av det. Men jeg kjøper mindre og mindre og leter heller etter langt undertøy i bambus, for barna protesterer en etter en på å bruke ull mot huden, og jeg forstår dem godt.

Skrevet

Har noe fra reflex (barnas hus outlet) som ligger i bhg. Men mest fornøyd med PoP og Nøstebarn. Ullfrotté fra Name it har også vært super. HM sitt har vært grei, men litt tynn og litt vid i halsen. Både jeg og mamma strikker i tillegg :-)

Anonymous poster hash: 48f38...53a

Skrevet

Jeg liker godt Janus ull. Selges ulike steder, feks coop obs. Tåler mye og tåler å vaskes litt hardt (blir ikke ødelagt ved at de uheldigvis ble med i 60 graders vask...).

Anonymous poster hash: c97c8...7c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...