Gå til innhold

Hvor gamle var barna deres da de sluttet med tripptrappstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 075d1...2f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Tatt av bøylen selvsagt og 14 åringen bruker den ennå.

Skrevet

Har fortsatt to eller tre tripptrappstoler her enda. Vi har gitt bort en av de fire vi hadde, så tre stk er i hus her enda.

9åringen er eneste som bruker den, hun hadde en periode hun ikke skulle ha den, men jeg hadde den her pga tantebarn som kom, men nå skal hun bare bruke den. Nå må vi snart hentefrem en til og sette på bøyle, for snart kan barnebarne bruke den.

Eldste i huset på 17år bruker den når hun tegner, så den står ved tegnebordet i kjellern. Jeg syns selv den er god å bruke når jeg skal gjøre sy blandt annet.

Anonymous poster hash: 2b8f0...a63

Skrevet

Flittig brukt av åtteåring og femåring her.

Anonymous poster hash: 30b73...5df

Skrevet

7 og 5 åringen sitter på hver sin enda ihvertfall. 10 og 13 åringene sluttet da det kom småsøsken som tok over. Har 4 barn og 2 tripp trapper.

Anonymous poster hash: 6e585...ac1

Skrevet

Eldste på 13 bruker fremdeles sin, han sitter i veldig god stilling på den når han gjør lekser :) 4 barn (13,10,9,4 år) og 4 tripptrapper i bruk her i hus. Skulle ønske new born seat fantes med de tre første også for DET var et godt kjøp til minstemor! 😊

Anonymous poster hash: c9c9f...669

Skrevet

11 åringen og 8 åringen bruker den fortsatt her. Hender jeg også velger den innimellom.

Anonymous poster hash: 17404...c4f
Skrevet

Mine tre bruker sine enda. Veldig gode etgonomisk sett når de gjør lekser. De er 12, 11 og 8 år gamle. Fantastiske stoler.

Anonymous poster hash: 2ae0f...f11

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 2ae0f...f11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...