Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #26 Skrevet 13. september 2014 Hehe, morsomt spørsmål Har nok hatt det meste og det mest utrolige oppi der, men det jeg aldri glemmer er da en eks av meg gjorde meg til butikktyv og jeg måtte gå gjennom rema og handle, betale (resten) av varene og ut i bilen med en agurk inni meg (truseløs i langt skjørt) Spennende tider Anonymous poster hash: afa82...dd6 hadde aldri klart å presse en agurk oppi der ( trangt ja..... hehe ) hvordan fkk du til det, og attpåtil inni butikken? Anonymous poster hash: f4bbd...fe4
Himmel og hav Skrevet 13. september 2014 #27 Skrevet 13. september 2014 En trønder som het Are. Han var i grunnen bare underlig, så det ble med den ene gangen.
I scream for icecream! Skrevet 13. september 2014 #28 Skrevet 13. september 2014 En trønder som het Are. Han var i grunnen bare underlig, så det ble med den ene gangen. Been there, done that. Kanskje samme?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #29 Skrevet 13. september 2014 Hånda til en turnuslege ... Anonymous poster hash: 02a85...16a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #30 Skrevet 13. september 2014 Grillpølse... Anonymous poster hash: 879c3...747
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #31 Skrevet 13. september 2014 Hele mennesker. Fire stykk faktisk. På vei ut Anonymous poster hash: e4f9b...bdf
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #32 Skrevet 13. september 2014 Antagelig et perlesmykke.. Anonymous poster hash: c1079...dcc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #33 Skrevet 13. september 2014 En tryllestav, håndtaket til barberhøvelen og en blyant. Desperat ungdomstid. Anonymous poster hash: 5811e...f68
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #34 Skrevet 13. september 2014 bordtennisball.. don`t ask me why Anonymous poster hash: 18811...b82
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #35 Skrevet 13. september 2014 Hele mennesker. Fire stykk faktisk. På vei ut Anonymous poster hash: e4f9b...bdf Det beste svaret. Må signere på denne! Anonymous poster hash: 54af0...e6a
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #37 Skrevet 13. september 2014 Is Are a slut? Anonymous poster hash: 7bd71...b63
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #38 Skrevet 13. september 2014 Hehe, morsomt spørsmål Har nok hatt det meste og det mest utrolige oppi der, men det jeg aldri glemmer er da en eks av meg gjorde meg til butikktyv og jeg måtte gå gjennom rema og handle, betale (resten) av varene og ut i bilen med en agurk inni meg (truseløs i langt skjørt) Spennende tider Anonymous poster hash: afa82...dd6 hadde aldri klart å presse en agurk oppi der ( trangt ja..... hehe ) hvordan fkk du til det, og attpåtil inni butikken? Anonymous poster hash: f4bbd...fe4 Men du klarte å presse en unge ut derifra? så trangt er det ikke vett.... Anonymous poster hash: 8e6a7...289
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #39 Skrevet 13. september 2014 Hehe, morsomt spørsmål :)Har nok hatt det meste og det mest utrolige oppi der, men det jeg aldri glemmer er da en eks av meg gjorde meg til butikktyv og jeg måtte gå gjennom rema og handle, betale (resten) av varene og ut i bilen med en agurk inni meg (truseløs i langt skjørt) Spennende tider Anonymous poster hash: afa82...dd6 hadde aldri klart å presse en agurk oppi der ( trangt ja..... hehe ) hvordan fkk du til det, og attpåtil inni butikken?Anonymous poster hash: f4bbd...fe4 Men du klarte å presse en unge ut derifra? så trangt er det ikke vett.... Anonymous poster hash: 8e6a7...289 Nå er det vel en del ting som skjer med skjeden når man føder, den vier seg fryktelig mye ut og vondt er det og tror ikke jeg hadde fått en agurk oppi der uten at det hadde vært fryktelig vondt . Anonymous poster hash: 16284...a99
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #40 Skrevet 13. september 2014 En trønder som het Are. Han var i grunnen bare underlig, så det ble med den ene gangen. Hvor gammel var han? Når skjedde dette? Vet om en underlig trønder Are:p Anonymous poster hash: eb7cb...b39
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #41 Skrevet 13. september 2014 Ehm, altså. «Alle» peniser jeg har hatt oppi har vært like tykke som en middels agurk. Er ikke det normalt ? Hehe, morsomt spørsmål :)Har nok hatt det meste og det mest utrolige oppi der, men det jeg aldri glemmer er da en eks av meg gjorde meg til butikktyv og jeg måtte gå gjennom rema og handle, betale (resten) av varene og ut i bilen med en agurk inni meg (truseløs i langt skjørt) Spennende tider Anonymous poster hash: afa82...dd6 hadde aldri klart å presse en agurk oppi der ( trangt ja..... hehe ) hvordan fkk du til det, og attpåtil inni butikken?Anonymous poster hash: f4bbd...fe4 Men du klarte å presse en unge ut derifra? så trangt er det ikke vett.... Anonymous poster hash: 8e6a7...289 Nå er det vel en del ting som skjer med skjeden når man føder, den vier seg fryktelig mye ut og vondt er det og tror ikke jeg hadde fått en agurk oppi der uten at det hadde vært fryktelig vondt . Anonymous poster hash: 16284...a99 Anonymous poster hash: 726c5...835
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #42 Skrevet 13. september 2014 Kjenner jeg blir veldig nysgjerrig på hvem denne Are er Anonymous poster hash: e8e1f...ff0
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #43 Skrevet 13. september 2014 "Are og Odin"-Are? Anonymous poster hash: 31dc0...379
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #44 Skrevet 13. september 2014 Hehe, morsomt spørsmål :)Har nok hatt det meste og det mest utrolige oppi der, men det jeg aldri glemmer er da en eks av meg gjorde meg til butikktyv og jeg måtte gå gjennom rema og handle, betale (resten) av varene og ut i bilen med en agurk inni meg (truseløs i langt skjørt) Spennende tider Anonymous poster hash: afa82...dd6 hadde aldri klart å presse en agurk oppi der ( trangt ja..... hehe ) hvordan fkk du til det, og attpåtil inni butikken?Anonymous poster hash: f4bbd...fe4 Men du klarte å presse en unge ut derifra? så trangt er det ikke vett.... Anonymous poster hash: 8e6a7...289 Nå er det vel en del ting som skjer med skjeden når man føder, den vier seg fryktelig mye ut og vondt er det og tror ikke jeg hadde fått en agurk oppi der uten at det hadde vært fryktelig vondt . Anonymous poster hash: 16284...a99 Mannen din er ikke akkurat velutstyrt, med andre ord. Eller ble du gravid med en liten pipette? Anonymous poster hash: e4f9b...bdf
Katteskinnet Skrevet 13. september 2014 #45 Skrevet 13. september 2014 Har alle agurker en standardstørrelse? Siden alle er så påståelige på at de kan/ikke kan dyttes i en normal vagina? Jeg mener jeg har sett både tynne og ekstremt tykke agurker, nemlig... Rareste jeg har hatt må være hårbørsten til ei venninne (Håndtaket altså, ikke selve busten ). Husker ikke hvorfor, bare at jeg aldri har fortalt henne det
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #46 Skrevet 13. september 2014 Hehe, morsomt spørsmål Har nok hatt det meste og det mest utrolige oppi der, men det jeg aldri glemmer er da en eks av meg gjorde meg til butikktyv og jeg måtte gå gjennom rema og handle, betale (resten) av varene og ut i bilen med en agurk inni meg (truseløs i langt skjørt) Spennende tider Anonymous poster hash: afa82...dd6 hadde aldri klart å presse en agurk oppi der ( trangt ja..... hehe ) hvordan fkk du til det, og attpåtil inni butikken? Anonymous poster hash: f4bbd...fe4 Men du klarte å presse en unge ut derifra? så trangt er det ikke vett.... Anonymous poster hash: 8e6a7...289 nei, jeg har ikke klart å presse en unge ut derfra. ble akutt ks første gang nettopp fordi at bekken og "gang" videre er alt for trang hos meg. Deretter endte det med 2 KS til for jeg dør om barnet skulle prøvd å komme rett vei... så DER bommet du litt.... Anonymous poster hash: f4bbd...fe4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #47 Skrevet 13. september 2014 Hehe, morsomt spørsmål Har nok hatt det meste og det mest utrolige oppi der, men det jeg aldri glemmer er da en eks av meg gjorde meg til butikktyv og jeg måtte gå gjennom rema og handle, betale (resten) av varene og ut i bilen med en agurk inni meg (truseløs i langt skjørt) Spennende tider Anonymous poster hash: afa82...dd6 hadde aldri klart å presse en agurk oppi der ( trangt ja..... hehe ) hvordan fkk du til det, og attpåtil inni butikken? Anonymous poster hash: f4bbd...fe4 Men du klarte å presse en unge ut derifra? så trangt er det ikke vett.... Anonymous poster hash: 8e6a7...289 nei, jeg har ikke klart å presse en unge ut derfra. ble akutt ks første gang nettopp fordi at bekken og "gang" videre er alt for trang hos meg. Deretter endte det med 2 KS til for jeg dør om barnet skulle prøvd å komme rett vei... så DER bommet du litt.... Anonymous poster hash: f4bbd...fe4 Så fordi at du er unormal så skal du rakke ned på alle andre? Jada, vi forstår det, du er veldig trang. Sikkert stas. Er du ferdig nå? Anonymous poster hash: c3528...ae7
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #48 Skrevet 13. september 2014 Ikke tro jeg syns det er gøy å være så "unormal", men da får du se at ikke alle er like. Jeg skrev IKKE no galt i første innlegg. Men så ikke helt hvordan noen klarte å putte en agurk rett oppi der uten litt oppvarming. SÅ da var DET avklart! Anonymous poster hash: f4bbd...fe4
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #49 Skrevet 13. september 2014 Hehe, morsomt spørsmål Har nok hatt det meste og det mest utrolige oppi der, men det jeg aldri glemmer er da en eks av meg gjorde meg til butikktyv og jeg måtte gå gjennom rema og handle, betale (resten) av varene og ut i bilen med en agurk inni meg (truseløs i langt skjørt) Spennende tider Anonymous poster hash: afa82...dd6 hadde aldri klart å presse en agurk oppi der ( trangt ja..... hehe ) hvordan fkk du til det, og attpåtil inni butikken? Anonymous poster hash: f4bbd...fe4 Men du klarte å presse en unge ut derifra? så trangt er det ikke vett.... Anonymous poster hash: 8e6a7...289 nei, jeg har ikke klart å presse en unge ut derfra. ble akutt ks første gang nettopp fordi at bekken og "gang" videre er alt for trang hos meg. Deretter endte det med 2 KS til for jeg dør om barnet skulle prøvd å komme rett vei... så DER bommet du litt.... Anonymous poster hash: f4bbd...fe4 Så fordi at du er unormal så skal du rakke ned på alle andre? Jada, vi forstår det, du er veldig trang. Sikkert stas. Er du ferdig nå? Anonymous poster hash: c3528...ae7 Haha. Dagens. Misunnelig fordi hun er trang eller? 😂😂😂 Anonymous poster hash: ae56a...d11
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #50 Skrevet 13. september 2014 Haha. Dagens.Misunnelig fordi hun er trang eller? Anonymous poster hash: ae56a...d11 Nei, men jeg syns kommentaren var idiotisk og direkte frekk. Har man godt trente muskler der nede og kontroll på disse skal man både kunne stramme og utvide uten store problemer. Å skulle antyde at enkelte er slappe nedentil fordi de kan ta en agurk (!!!) inn er da bare idiotisk. Som en over spør; Er det virkelig en standardstørrelse på agurker? Anonymous poster hash: c3528...ae7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå