Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hun er jo ikke riktig skrudd sammen! Anonymous poster hash: cfdf8...a36
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Skriv gjerne mer utfyllende, så får jeg kanskje lyst til å gi henne et ekstra klikk... Anonymous poster hash: 20bba...7bc
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 hun postet på facebook også at hun hadde prøvd å booke spa på the thief i et døgn uten å få svar... hun er da ikke dronningen! Ring et annet sted da vel! Anonymous poster hash: 344a9...d7b
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Eh... hva er så galt??? Leste ikke noe som skulle tilsi at hun ikke er "riktig sammenskrudd". Anonymous poster hash: 128ff...39e
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Var vel ikke noe galt med spainnlegget? Finner det mer ironisk at forbruksdronninga som lever av å få andre til å kjøpe mer plutselig skal redde isbjørnen. Actions speaks louder than words. Anonymous poster hash: c88da...7c9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Hun tror hun er sentrum i universet. Derfor hun har så skjørt ego og. Narsissistiske tendenser på den dama Anonymous poster hash: 1afe5...e54
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Jeg hadde også blitt sur dersom jeg i et døgn hadde forsøkt å kontakte et sted som solgte en tjeneste, og ikke fått tilbakemelding. Og jeg er i alle fall ikke senter av noe univers, eller tror at jeg er det. Anonymous poster hash: 6b2fb...ff3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Hu klagde på Facebook tidlligere i kveld også! Anonymous poster hash: 84185...0f2
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Hu prøver vel å "klage på seg" noen flotte gratisbehandlinger nå! Anonymous poster hash: 84185...0f2
Soon to be mum Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Jeg hadde også blitt sur dersom jeg i et døgn hadde forsøkt å kontakte et sted som solgte en tjeneste, og ikke fått tilbakemelding. Og jeg er i alle fall ikke senter av noe univers, eller tror at jeg er det. Anonymous poster hash: 6b2fb...ff3 Enig. Har ingenting med å 'føle seg som dronningen' eller være kravstor å gjøre. En bedrift som selger tjenester døgnet rundt bør også klare å faktisk være tilgjengelig for kundene sine. Det er en viktig del av kundeservicen. Hvis ikke ville de faktisk ikke klare å overleve som bedrift... Veldig enkelt og ukomplisert forretningsprinsipp. Og man burde forvente mer av et sånt sted som The Thief er.
Sint naken biltyv Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Var vel ikke noe galt med spainnlegget? Finner det mer ironisk at forbruksdronninga som lever av å få andre til å kjøpe mer plutselig skal redde isbjørnen. Actions speaks louder than words. Anonymous poster hash: c88da...7c9 Enig. Utrolig hyklersk.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Jeg blir kjempeirritert av butikker/firmaer som ikke svarer på telefonen. Hurra for Fotballfrue som skriver om det på bloggen sin, forbrukernes makt! TheThief må åpenbart skjerpe seg, og tro meg: Hotellet kommer til å få med seg den velfortjente kritikken. Anonymous poster hash: 7c55a...19f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå