Gå til innhold

Herregud, lest det siste innlegget til FF????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er jo ikke riktig skrudd sammen!

 

Anonymous poster hash: cfdf8...a36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv gjerne mer utfyllende, så får jeg kanskje lyst til å gi henne et ekstra klikk... 



Anonymous poster hash: 20bba...7bc
Skrevet

hun postet på facebook også at hun hadde prøvd å booke spa på the thief i et døgn uten å få svar...

hun er da ikke dronningen! Ring et annet sted da vel!



Anonymous poster hash: 344a9...d7b
Skrevet

Eh... hva er så galt??? Leste ikke noe som skulle tilsi at hun ikke er "riktig sammenskrudd".

 

Anonymous poster hash: 128ff...39e

Skrevet

Var vel ikke noe galt med spainnlegget?

 

Finner det mer ironisk at forbruksdronninga som lever av å få andre til å kjøpe mer plutselig skal redde isbjørnen. Actions speaks louder than words.

 

Anonymous poster hash: c88da...7c9

Skrevet

Hun tror hun er sentrum i universet. Derfor hun har så skjørt ego og. Narsissistiske tendenser på den dama

 

Anonymous poster hash: 1afe5...e54

Skrevet

Jeg hadde også blitt sur dersom jeg i et døgn hadde forsøkt å kontakte et sted som solgte en tjeneste, og ikke fått tilbakemelding. Og jeg er i alle fall ikke senter av noe univers, eller tror at jeg er det.



Anonymous poster hash: 6b2fb...ff3
Skrevet

Hu klagde på Facebook tidlligere i kveld også!

 

Anonymous poster hash: 84185...0f2

Skrevet

Hu prøver vel å "klage på seg" noen flotte gratisbehandlinger nå!

 

Anonymous poster hash: 84185...0f2

Skrevet

 

Jeg hadde også blitt sur dersom jeg i et døgn hadde forsøkt å kontakte et sted som solgte en tjeneste, og ikke fått tilbakemelding. Og jeg er i alle fall ikke senter av noe univers, eller tror at jeg er det.

 

Anonymous poster hash: 6b2fb...ff3

 

Enig. Har ingenting med å 'føle seg som dronningen' eller være kravstor å gjøre. En bedrift som selger tjenester døgnet rundt bør også klare å faktisk være tilgjengelig for kundene sine. Det er en viktig del av kundeservicen. Hvis ikke ville de faktisk ikke klare å overleve som bedrift... Veldig enkelt og ukomplisert forretningsprinsipp. Og man burde forvente mer av et sånt sted som The Thief er.

Skrevet

Var vel ikke noe galt med spainnlegget?

 

Finner det mer ironisk at forbruksdronninga som lever av å få andre til å kjøpe mer plutselig skal redde isbjørnen. Actions speaks louder than words.

 

Anonymous poster hash: c88da...7c9

Enig. Utrolig hyklersk.
Skrevet

Jeg blir kjempeirritert av butikker/firmaer som ikke svarer på telefonen. Hurra for Fotballfrue som skriver om det på bloggen sin, forbrukernes makt!

 

TheThief må åpenbart skjerpe seg, og tro meg: Hotellet kommer til å få med seg den velfortjente kritikken.

 

Anonymous poster hash: 7c55a...19f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...