Gå til innhold

kampen mot overvekt starter til søndag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som mål og gå ned 30-40kg. Lurer derfor på om dere har noen gode tips om lettvint mat jeg kan lage. Jeg er ikke spesielt glad i mat så det blir tøft og komme i gang. Håper noen kan hjelpe:)

Anonymous poster hash: 4d8f2...41f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynner mandag. Jeg skal ned 30-40 kg også.

Anonymous poster hash: 7bc5c...6c7

Skrevet

Jeg skal også ned 20 + kg, tror jeg skal begynne mandag jeg også :)

Jeg har ingen spesielle oppskrifter å dele. Planen er som følger;

Jeg skal kutte ned på hurtige karbohydrater. Brød, poteter, ris, pasta, høykarbogodterier er nei mat. Øker inntaket av grønnsaker, frukt og grønt. Kun vann å drikke, evt farris om jeg skal kose meg. Innfører også to "fastedager" i uka(5:2 dietten), der jeg spiser mat tilsvarende 500 kcal. (Det tilsvarer ca en porsjon havregrøt, en banan, et par epler, en lett kyllingsalat).  

Trener på kveldene, enten en rask og lang gåtur, joggetur, sykkeltur eller lignende. 

Anonymous poster hash: 951ae...32e
Skrevet

Det høres bra ut:) eneste plan jeg har er og kutte ut godteri og gå så mye jeg klarer uten å få for vondt. Hi

Skrevet

Oj, nå ble jeg inspirert her! Har 25-30 kilo jeg må ned, men mister motivasjonen så fort. Kanskje om vi er flere som kan følge hverandre??

Lykke til, jenter  :duskedame:

Anonymous poster hash: 99bdb...22c
Skrevet

Veldig lett å miste motivasjonen ja.hadde vært kjekt å kunne følge hverandre:)

Skrevet

Siste var fra hi:) Lykke til alle:)

Skrevet

Jeg skal ned 20 kg og henger meg på. Har gått ned 3 kg på 1,5 uke ved å spise minimalt. Ikke bra i lengden, men jeg trenger en kickstart!

Skrevet

Jeg begynner mandag. Skal ned 20 kg. Skal trene tre ganger i uka. Må få en pt til å hjelpe meg litt i starten. Kutte godteri og søtsaker. Mindre porsjoner. Sunnere mat. Matdagbok på vektklubben. Gruer meg. Men er fast bestemt på å gjennomføre!

Anonymous poster hash: 1ac7d...4db

Skrevet

Så morsomt om flere henger seg på her. Dytter litt. 

Anonymous poster hash: 951ae...32e
Skrevet

Å spise minimalt er ikke å kickstarte. Det er å gi seg verdens dårligste utgangspunkt for å klare det. Minimalt med energi gir ikke akkurat kickstarten du trenger.

Kutt ut alt av godis og kaker. Kutt ned på, men ikke helt ut, mengden ris, pasta og poteter. Start med det, og dere vil gå ned masse!

Skrevet

Hvorfor vente? Start i dag! Kontakt en ernæringsspesialist eller en pt for en kostholdsplan, samt treningsplan. Skal det funke må du nok ha hjelp! Skreddersy en plan som funker for deg!

Anonymous poster hash: cae9e...80d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...