Gå til innhold

Dette var merkelig.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drev og så på Finn, på interiørting og så tre rammer som jeg har lettet etter såååå lenge. Så jeg sendte Mail til vedkommende og spurte om rammene fortsatt var til salgs og at jeg gjerne ville kjøpe dem. To dager etter får jeg Mail " hvor er du i landet " så jeg skrev hvor jeg holder til og fikk svar " jeg har egentlig en kjøper, må høre med henne først men jeg vil ikke sende dem med posten fordi de er for store, så jeg vil heller selge dem til noen som kommer hit ". Jeg svarte at jeg så gjerne ville kjøpe dem og at jeg mer enn gjerne betaler for porto og svaret jeg fikk " nei det vil jeg ikke.

For et merkelig menneske. De rammene er ikke store, helt vanlige mål så jeg skjønte ikke helt greia.

Synes dere at det var merkelig?

Anonymous poster hash: 6a4ba...f85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herlighet! Det finnes mye rart på Finn.

Skrevet

Skjønner henne godt, jeg. Jeg selger av og til ting på Finn, og sender av prinsipp ikke. Det blir utrolig mye merarbeid med pakking og sending, særlig når man ikke har bil og det er langt å gå til nærmeste postkontor.

Skrevet

Hun gidder sikkert ikke ta jobben med å dra på posten, pakke inn ordentlig osv.

Selger hun til noen nær så kommer de jo bare og henter dem.

Men kjedelig for deg! :/

Anonymous poster hash: d7216...895
Skrevet

Hvorfor er det rart? Jeg vil også heller selge til noen som henter hvis jeg selger på finn. Hun hadde jo allerede en kjøper som ville få det tilsendt, så da er jo du uansett ikke først på lista hvis hun må sende...

Anonymous poster hash: 0de49...169

Skrevet

Skjønner henne godt, jeg. Jeg selger av og til ting på Finn, og sender av prinsipp ikke. Det blir utrolig mye merarbeid med pakking og sending, særlig når man ikke har bil og det er langt å gå til nærmeste postkontor.

Vet du hva jeg skjønner det veldig godt. Men bare den måten hun skrev på viste at hun mest sannsynlig ikke gidder. Jeg har mange ganger sendt ting med posten og det gjør meg ikke noe. Og bilderammer er "no big deal" men men....vi er forskjellige. Jeg er bare litt trist, det er lov det

Skrevet

Overhodet ikke merkelig, synes jeg. Som selger på finn vil man selvfølgelig gjøre det enklest mulig for seg selv.

Anonymous poster hash: e6d9a...3c5

Skrevet

Vet du hva jeg skjønner det veldig godt. Men bare den måten hun skrev på viste at hun mest sannsynlig ikke gidder. Jeg har mange ganger sendt ting med posten og det gjør meg ikke noe. Og bilderammer er "no big deal" men men....vi er forskjellige. Jeg er bare litt trist, det er lov det

Jada, selvfølgelig har du lov til å være skuffet! Det skjønner jeg veldig godt! Jeg bare vet hvor mye tid og arbeid det hadde krevd av meg om jeg skulle sende noe, og vet at jeg lett hadde prioritert en som kunne hente her. :)

Skrevet

Da jeg solgte barnevognen til sønnen min skrev jeg at den måtte hentes. Orket ikke styret med sending og kanskje tull med at mottaker ikke hentet .

Må være lov å bestemme det selv. Jeg fikk mange sure Mail fra hele landet over hvorfor jeg ikke sendte.

Anonymous poster hash: d342f...380

Skrevet

Da jeg solgte barnevognen til sønnen min skrev jeg at den måtte hentes. Orket ikke styret med sending og kanskje tull med at mottaker ikke hentet .

Må være lov å bestemme det selv. Jeg fikk mange sure Mail fra hele landet over hvorfor jeg ikke sendte.Anonymous poster hash: d342f...380

Det er noe helt annet, her var det snakk om bilderammer.

Skrevet

Samme her. Presiserer til og med på annonsen at kjøper må hente og at jeg ikke sender. Likevel er det alltid noen som prøver seg. Det eneste jeg har sendt i posten er tøybleier fordi de er så enkle å putte i en Norgespakke.

Jeg selger ikke nok på Finn.no til at jeg har alt som trengs av emballasje, så det ville vært mye styr for meg å sende bilderammer i Posten.

Anonymous poster hash: 5108f...dcb

Skrevet

Jeg sender aldri ting i posten.. Skal folk kjøpe noe av meg, må det hentes her, eller jeg kan møte dem en plass å levere. Kommer an på størrelsen.

Skrevet

Samme her. Presiserer til og med på annonsen at kjøper må hente og at jeg ikke sender. Likevel er det alltid noen som prøver seg. Det eneste jeg har sendt i posten er tøybleier fordi de er så enkle å putte i en Norgespakke.

Jeg selger ikke nok på Finn.no til at jeg har alt som trengs av emballasje, så det ville vært mye styr for meg å sende bilderammer i Posten.

Anonymous poster hash: 5108f...dcb Jeg s

Jeg skriver det også i annonsen. :) Sendte en bæresele til baby en gang, fordi den kunne brettes sammen og puttes i en vanlig konvolutt, men bilderammer er noe annet ja. Jeg tenker dette må være helt og holdent opp til selgeren å bestemme, selv om det kanskje er surt for kjøperen.

Skrevet

Skjønner henne godt! Mye mer mes å dra på posten,pakke inn osv. Bedre å få noen til døra. Du kan jo evt si du vil betale enda mer for rammene da?

Anonymous poster hash: dd406...99c

Skrevet

Jeg sender aldri i posten- uten unntak.

Jeg blir irritert når kjøpere maser om å sende, selvom jeg skriver at de må hentes hos meg, og jeg i tillegg presiserer det når de spør.

Mange rare kjøpere.

Anonymous poster hash: 42e7e...580

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...