Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Har alltid vært litt utenfor i vennegjengen, og de siste årene har jeg ikke villet feste slik som mine venner har ønsket hver helg, så jeg har blitt mye hjemme med kjæresten. Det hele har endt med at mine venner har skjøvet meg bort, og jeg har ikke noe kontakt med de. prøvd flere ganger det siste året å møtes, men aldri noen som kan, eller så svarer de ikke. Dette er utrolig vondt, og jeg står igjen alene. Så nå i sommer fridde min herlige kjæreste til meg, og vi skal gifte oss! Men jeg får helt angst, for jeg har ingen til å være forlover. Jeg har ingen søsken, ingen søskenbarn. Verdens beste dag, blir fylt med sorg, fordi jeg ikke har venner. Hva gjør jeg? Gråter så fort jeg tenker på det.. Er ufattelig vondt å sitte igjen uten venner...... Anonymous poster hash: 14fa4...cfe
Tonjecs Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Hjelper deg gjerne hvis jeg kan. Ta kontakt dersom du ønsker.
mamma'n til 2 :) Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Hvis du bor i nærheten av Østfold kan jeg gjerne hjelpe deg. Ikke bare ift et bryllup, men som en ny venn :-) Kjenner igjen følelsen av å dtå igjen alene, så da har vi ihvertfall en ting felles :-) Skjønner at dette må være vondt :-( Sender deg en god klem :-)
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Tusen takk , men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få hjelp.. Er vel i realiten ikke så mye å gjøre. Må vel kanskje bare innfinne meg i at jeg ikke har noen venner. Men syntes det er vanskelig, at alle skal få vite det.. Alle i bryllupet vil jo se at jeg ikke har noen venner der Anonymous poster hash: 14fa4...cfe
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Tusen takk <3 Jeg bor i buskerud, drammen Anonymous poster hash: 14fa4...cfe
kaklemor Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Tusen takk <3 Jeg bor i buskerud, drammen Anonymous poster hash: 14fa4...cfe Jeg bor 20 min unna Drammen:-) Send gjerne pm:-) .og forresten, gratulerer så masse:-))
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Men om den gjengen var barndomsvenner så kan du vel be de? Har du ingen studievenner? Gode naboer? Var du enebarn? Anonymous poster hash: 53c95...a33
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Ingen på jobben, naboer, mannens familie? Min venninne var nettopp forlover til sin manns søster. De er ikke gode venninner, men hun var den eneste i nærheten. Anonymous poster hash: 0acfc...1bd
Gjest Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Kjører gjerne til Drammen jeg. Og kan godt være din ukjente søster, venninne, søskenbarn eller hva det måtte være
Ennai Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Jeg gjorde som Kathrine og brukte søsteren til mannen. Du kan også bruke mamman eller pappan din, en nabo el. Jeg har, som deg, falt bort fra vennegjengen. Prioritert mann og barn framfor festing. Jeg og var mye deprimert i starten av planleggingen, men når søsteren til mannen foreslo at hun kunne være forlover ble jeg utrolig glad. Jeg skjønner godt hva du går igjennom. Synd jeg bor i trøndelag, hvis ikke kunne jeg og stilt opp som både venn og forlover om du hadde ønsket det:)
Tonjecs Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 Bor heller ikke langt unna. Ingen av de andre gjestene som trenger å vite noe.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #13 Skrevet 12. september 2014 Veldig trist å høre hvordan du har det. Jeg tenker du har en jobb å gjøre. Alle mennesker trenger venner, og du må enten gjøre en innsats for å få tilbake dine gamle venner eller prøve å skaffe deg noen nye. Det er sikkert vanskelig i starten, men absolutt verdt strevet Anonymous poster hash: ab035...ca3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #14 Skrevet 12. september 2014 Jeg vikerlig prøvd med de, men de har ingen interesse. Og det er utrolig vondt når noen bare kutter deg ut.. Også har jeg fått så utrolig dårlig selvtillit, at jeg syntes det er utrolig vanskelig å få nye venner. føler meg aldri bra nok. Men har svigerinnen min ja.. det er absolutt et alternativ Anonymous poster hash: 14fa4...cfe
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Takk for at dere er så søte <3 Anonymous poster hash: 14fa4...cfe
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #16 Skrevet 12. september 2014 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 29a20...b03
pæreblomst Skrevet 12. september 2014 #17 Skrevet 12. september 2014 (endret) Jeg er også fra området, bare å ta kontakt på PM hvis du vil prate litt og bli bedre kjent... Ikke alltid så lett å møte "nye" venner når man er blitt voksen, men ingenting er umulig med en positiv innstilling.. Gratulerer med forlovelsen! Endret 12. september 2014 av pæreblomst
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #18 Skrevet 12. september 2014 har samme problemet, jeg har bestemt meg for å velge enten mamma eller søstra til forloveden min. vi er like gamle & er veldig gode venner & siden jeg har 2 mammar (fosterbarn) er det sikkert ingen som kommer til å reagere om jeg velger en av dem som forlover om du har en svigersøster kan du jo velge henne? eller kansje du er veldig knyttet til tanten din? det er også blir mer å mer vanlig å ha menn som forlover. Min aller beste barndoms venn er homse & om vi hadde bodd i samme land hadde han vert et naturlig valg for meg hvertfall masse lykke til & gratulerer med forlovelsen! <3 Anonymous poster hash: cb6a9...a4c
mams1979+2små Skrevet 12. september 2014 #19 Skrevet 12. september 2014 Bor også i nærheten og hjelper gjerne til med noe!
yogajente Skrevet 13. september 2014 #20 Skrevet 13. september 2014 Jeg er nyinnflyttet i Drammen, og savner også venninner. Kanskje vi kan passe sammen?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #21 Skrevet 13. september 2014 Føler virkelig med deg <3 Har det på akkurat samme måten selv, så du er (desverre) ikke alene Samboeren har fridd til meg og jeg har sagt nei, ene og alene av den grunn at jeg ikke har verken forlover eller noen å be i bryllupet Ufattelig trist at jeg ikke skal få oppleve det kanskje neste største man kan gjøre i livet fordi jeg har støtt alle fra meg og er helt alene i verden... Ser du har fått mange fine svar og tilbud, skulle fått fra meg også hvis jeg var i nærheten. Ønsker deg lykke til og sender masse gode klemmer Anonymous poster hash: 59555...b1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå