Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Åhhh! Jeg er Så irritert! Første kveld med nattavvenning, jenta hyyyyler og gubben er dritsur! Bare jg ber han om den miste ting så klikker han! Hva med å bidra litt??! Anonymous poster hash: 4ab93...9a1
Tomatsuppe Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Hvorfor er han sur, da? På grunn av skrikingen? I så fall kan du jo be ham om å ta seg av nattavvenningen istedenfor;) Jeg er midt i nattavvenningsprosessen selv, og den første kvelden var grusom. Men allerede kvelden etter var det mye bedre, så mist ikke motet ennå. Lykke til!
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Nattavvenning kl kvart på ni...? Hadde nok blitt noe gretten jeg og (enten jeg var baby eller mann).
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Nattavvenning kl kvart på ni...? Hadde nok blitt noe gretten jeg og (enten jeg var baby eller mann). Ehhh, hæ? Anonymous poster hash: 48ec7...ab5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Lurte selv på det med nattavvenning så tidlig på kvelden? ?? Anonymous poster hash: 6c2bd...ee0
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Hvis ungen våkner allerede klokka ni lurer jeg på alder, og hva i alle dager du avvenner? Anonymous poster hash: cf31b...292
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Er det så rart da? Mitt barn våknet minst hver time og ville ha pupp da han var 9 mnd, det var hele grunnen til at vi valgte å ta nattavvenningen da. Har hørt om flere tilfeller også, så SÅ unormalt er det da ikke... Anonymous poster hash: 4e768...943
aanonym Skrevet 13. september 2014 #8 Skrevet 13. september 2014 Min erfaring (2 barn) er at det er viktig at det er mannen som tar nattavvennibgen, og at mor holder seg lagt unna. Bare lukten av mor spolerer hele opplegget. Jeg ville forresten ha startet med selve natta, f.eks. 00-0500/0600, og ikke tatt halve døgnet i et jafs. Kl 21 på kvelden er veldig tidlig.
Mamma_til_2 Skrevet 13. september 2014 #9 Skrevet 13. september 2014 Om du skal nattavende så må jo barnet spise en god kvelds først noe som det ikke virker siden du skrev dette kvart på ni i går kveld.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #10 Skrevet 13. september 2014 Synes vi kan svare HI ordentlig her. Her er det mannen som tar nattavvenningen. Det forventer jeg etter å ha vært oppe og ammet i mange måneder. Jeg hadde krevd at han stilte opp og sagt som sant er at ofte er det lettere for mannen å ta denne oppgaven og det minste du forventer er at han slutter å oppføre seg som en baby selv. Anonymous poster hash: ebdc6...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå