Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Vi er samlet her for å feire landet vårt, grunnloven og friheten sammen med venner. Denne skolen vi er vant til å høre så mye bra om er også en skole der elever daglig går gråtende hjem fra. Vi har elever som kaster opp før skolen ukentlig fordi de har det så grusomt på skolen og elever som har blitt oppfordret til å skifte skole fordi det er den enkleste måten å få slutt på mobbingen for skolen. Vi har elever som har fått beskjed om at de må tåle at eldre elever skriver ekle ting på doveggene om dem og kommer med daglige stygge bemerkninger, fordi de er for følsomme av seg. Vi har hatt minst 3 elever som har sluttet på skolen de siste årene på grunn av mobbing og minst 2 elever som vurderer å bytte skole nå, uten at skolen gjør noe vesentlig for å få slutt på plagingen. Vi har utestenging og klikkdanning. Vi har til og med ansatte som nekter å kontakte foreldrene til elever som mobber, gjør herverk eller liknende fordi det er for ubehagelig for den ansatte. Vi har rett og slett en skole med et farlig dårlig sossialt miljø og en ledelse som hele tiden forsøker å feie problemene under teppet og dysse dem ned. I år blir det derfor ingen blomster til hverken rektor eller lærere som tradisjonen er. I steden er det en hvit rose til hver eneste elev som en unnskyldning for at vi ikke har klart å gi dere en bedre skole og som løfte om at vi skal gjøre vårt beste for at alle skal få en bedre skoledag. Ta godt vare på hverandre! Ha en fin 17. Mai! Anonymous poster hash: 2c6bd...4ef
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Eeeeh? Full? Er september. Anonymous poster hash: 28faa...4c9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Eeeeh? Full? Er september. Anonymous poster hash: 28faa...4c9 Nei, jeg har blitt bett om å holde foreldrenes tale, og det er denne, mer eller mindre jeg har lyst til å holde. Kommer nok heller til å si nei til hele talen, men du verden så bra det hadde vært om noen våget. Anonymous poster hash: 2c6bd...4ef
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Huff! Så trist! Hadde byttet skole sporenstraks og oppfordret andre foreldre til å gjøre det samme! Anonymous poster hash: 6dcae...cc8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Huff! Så trist! Hadde byttet skole sporenstraks og oppfordret andre foreldre til å gjøre det samme! Anonymous poster hash: 6dcae...cc8 Er det egentlig bedre på andre skoler? Anonymous poster hash: 2c6bd...4ef
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Kjenner meg heldigvis ikke igjen i dette. Anonymous poster hash: c0626...5ca
Kyllingbein Skrevet 13. september 2014 #7 Skrevet 13. september 2014 Hvis det er reelt, kjør på. Og si fra til lokalavisene så dem har mulighet til å delta
Anonym bruker Skrevet 15. september 2014 #8 Skrevet 15. september 2014 Hvis det er reelt, kjør på. Og si fra til lokalavisene så dem har mulighet til å delta Det er desverre reelt og jeg vurderer det, men jeg må være sikker på at jeg har en gruppe foreldre som tør å støtte meg offentlig etterpå. Anonymous poster hash: 2c6bd...4ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå