Gå til innhold

Jeg er så innmari stresset hele tia:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan jeg gjøre for å bli bedre?

Anonymous poster hash: 09ab7...d11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

læx'n

Anonymous poster hash: 63330...ad0
Skrevet

læx'n

Anonymous poster hash: 63330...ad0

Ja det er det jeg vil. Effektive metoder takk?

Skrevet

Du må lære deg metoder for å koble ut. Hva synes du er avslappende? Lese, se tv, strikke, tegne, jogge, joike...? Annet? Så må du sette av tid til dette minst 3-4 kvelder i uken, og da skal du ikke tenke på noe annet enn å kose deg med det som får deg til å slappe av.

I tillegg kan du skrive opp alt som gjør at du blir stresset. Er det noe du kan kutte ut eller endre på? Dersom det f.eks. er en stressfaktor å handle og komme på hva du skal ha til middag, kan det være lurt å skrive middagsliste og handel inn alt i helgen, så slipper du å tenke på dette på ukedagene. Har du mange barn som skal på treninger i øst og vest på samme tid? Er det da andre foreldre i nærheten som har samme problem? Allier deg med dem og bytt på å kjøre. Osv.

Anonymous poster hash: b9687...3fb
Skrevet

Jeg stresser ned med å se på tv-serier... Å følge noen annens liv får meg til å glemme mitt eget:) Hjelper meg mye når jeg trenger å stresse ned. Ellers så leser jeg alltid bøker. 

Anonymous poster hash: aa253...6d8
Skrevet

Du må lære deg metoder for å koble ut. Hva synes du er avslappende? Lese, se tv, strikke, tegne, jogge, joike...? Annet? Så må du sette av tid til dette minst 3-4 kvelder i uken, og da skal du ikke tenke på noe annet enn å kose deg med det som får deg til å slappe av.

I tillegg kan du skrive opp alt som gjør at du blir stresset. Er det noe du kan kutte ut eller endre på? Dersom det f.eks. er en stressfaktor å handle og komme på hva du skal ha til middag, kan det være lurt å skrive middagsliste og handel inn alt i helgen, så slipper du å tenke på dette på ukedagene. Har du mange barn som skal på treninger i øst og vest på samme tid? Er det da andre foreldre i nærheten som har samme problem? Allier deg med dem og bytt på å kjøre. Osv.

Anonymous poster hash: b9687...3fb

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg:) jeg skal sette meg ned å se på forslagene dine å prøve meg frem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...