Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Er 34+6 og i barnet ligger i seteleie. Skal til ultralyd om 2 uker for å sjekke hvordan barnet ligger... føler ikke egentlig at jeg trenger å bekymre meg, for barnet har da enda tid på å snu seg? Når lå barnet deres med hodet ned?Fra hvilken uke? Anonymous poster hash: 9c753...075
Selma_/mSpire Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Jenta mi snudde seg i uke 37.. det kjente jeg godt
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 hvordan kjenner man det egentlig?Noe spesielt? Anonymous poster hash: 9c753...075
Selma_/mSpire Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 hvordan kjenner man det egentlig?Noe spesielt? Anonymous poster hash: 9c753...075 Barnet er jo relativt stort i uke 37, så med mindre man sover så kjenner man STORE bevegelser og at hele magen snur seg på hodet. Fikk skikkelig magesug og rett etter kjente jeg kraftige spark i mellomgulvet
Sint naken biltyv Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Min siste lå med hodet ned men snudde seg til tverrleie en eller annen gang rett før fødsel slik at det ble hastekeisersnitt. Men det var vel ikke det du lurte på😁 Men det er iallfall mulig at de snur seg både hit og dit ganske nærme fødsel
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Knekten her snudde seg i uke 37. Det kjentes godt, skikkelig ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Min snudde seg i uke 37 dagen før igangsatt fødsel, skulle egentlig ta keisersnitt siden han lå i seteleie, men så snudde han seg rettveien. Og fikk ballongkateter. De kan snu seg hele tiden, min var liten så jeg merka ingenting unormalt. Nå skal det sies at han var en liten, slapp og syk baby så det kan ha vært noe av årsaken til at ikke det blei så voldsomme bevegelser. Det var også årsaken til igangsettelsen. Anonymous poster hash: 148a0...0fa
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Tror min snudde seg i dag, var hvertfall enormt ubehagelig, og jeg kunne ikke stå oppreist fordi det presset i alle retninger. Er uke 34. Anonymous poster hash: cf3dc...64c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå