Gå til innhold

Trenger tips til en "dårlig" termokopp... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en termokopp. Men den er så effektiv at teen aldri blir kald nok til å drikke. Tror mer den er beregnet til heldagsturer i skogen...

Jeg har lyst på en kopp som jeg kan ha med meg i bilen. Den må gjerne være fin å se på, fint om den er tett og kan ligge i veska, men ikke noe must, og den må være "dårlig" nok til at teen min får drikketemperatur på 20 minutters kjøretur til jobb...

Setter stor pris på tips og ideer, gjerne med link:-)

Anonymous poster hash: a83a9...19e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Statoilkoppen. Den dårligste termokoppen jeg har vært borti. Men vær forsiktig så du ikke brenner deg når du holder den. :P

Anonymous poster hash: b0a77...16a
Skrevet

Heheh hadde aldri trodd folk hadde motsatt ønske,;) men vet bare om termo kopper som LEKKER som en sil når den er dårlig .... Desverre nok... Men lykke til!!:)

Skrevet

Jeg har contigo koppen, den er midt på treet, og holder mye bedre på varmen en statoilkoppen. Begge er tette.

Anonymous poster hash: b0a77...16a
Skrevet

Hva med å putte oppi en isbit når den er trukket ferdig?

Anonymous poster hash: 7f2c3...b5c

Skrevet

Takk for tips alle sammen. Statoilkoppen holder jeg meg unna:-)

Den contigo-koppen var fin. Er det noen som har prøvd og vet om den holder for godt på varmen?

Det med isbit var lurt, men vi har fryseren inne i en bod i kjelleren, så jeg får nok ikke inn i rutinen å løpe ned dit for å hente en isbit hver morgen før jeg haster ut av døra:-)

Anonymous poster hash: 130cb...3c1

Skrevet

Starbucks sine plast-termokopper kan nok passe dine kriterier. :)

Skrevet

Litt kaldt vann fra springen kan du også ha i rett før du springer. La teen trekke litt først og så fyller du opp med kaldt vann - da blir den drikkende hele veien :D

Anonymous poster hash: 0ed24...efd
Skrevet

Jeg har contigo-koppen, og tror nesten den er for bra for deg;) den holder godt på varmen.

hva med å kikke på clas olson? De har sikkert en som er midt på treet!

Anonymous poster hash: 4c2ed...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...