Gå til innhold

Godteri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte spiser du godteri? Da mener jeg ikke bare godteri, men kjeks, is, kaker, hvetebakst osv.

Anonymous poster hash: 903a7...2f1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stort sett hver dag, i vekslende mengder.

Anonymous poster hash: edc55...7af

Skrevet

Hver dag :D

Anonymous poster hash: bbb49...954
Skrevet

hver dag.... og det vises på kroppen også

Anonymous poster hash: 857a9...7e8
Skrevet

Hver dag, gjerne flere ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 41459...102
Skrevet

Hver dag.

Men ikke mye.

Teller da med feks fire Marie kjeks til te-koppen jeg tar før jeg legger meg.

Anonymous poster hash: 73e25...6e8

Skrevet

Hver dag det er sjokolade og brus😆

Skrevet

Følte meg flink... Helt til jeg plutselig kom på sjokolademelken jeg drakk til frokost :P Ooooog Pizzaen jeg snart skal fortære, he he :fnise:

Men det blir alltids noe søtt i løpet av uka gitt. Vanskelig å skjerpe seg!!! :sjokolade:

Skrevet

Vanligvis kanskje en gang i mnd. Da tar jeg helt av med en 0,5 l sprite zero ;)

Akkurat nå når jeg vil ha bort de siste kg etter graviditet så er det ca 2 mnd siden jeg smakte noe sånt.

Skrevet

Aldri!

Jeg var 126 kg og måtte ta noen grep. Siden jeg IKKE klarte å bare "ta litt" var det totalavhold som gjaldt for meg.

Idag veier jeg 73-74 kg.

Anonymous poster hash: 578ae...2f8

Skrevet

Akkurat nå når jeg vil ha bort de siste kg etter graviditet så er det ca 2 mnd siden jeg smakte noe sånt.

Ønske jeg hadde din viljestyrke ;) He he... Neida er bare "dørstokk mila" som er så innmari lang ;)

Skrevet

Ønske jeg hadde din viljestyrke ;) He he... Neida er bare "dørstokk mila" som er så innmari lang ;)

Jeg kjenner til den jeg også, men nå kom jeg til et punkt hvor det bare var nok, og på tide å komme igang.

Sånn sett er jeg heldig er uansett ikke så glad i søte ting. Med det er da dager jeg har lyst til å drepe noen for en slafsete, grisete burger med en haug med løkringer og rømmedressing ;)

Men hittil har resultatene vært så bra at jeg ikke har lyst til å fucke det opp :)

Skrevet

Hver dag???? Dere er gærne :P I det siste har jeg vært skikkelig godtemoms, og har spist annenhver dag eller litt skjeldnere kanskje. Men det blir ikke mye. Et par sukkertøy en dag, en halv doughnut en annen dag. Men vanligvis (når jeg ikke er gravid), pleier jeg ikke å være så glad i søtt, så da går det kanskje i litt på lørdager. Men jeg er egentlig typen som kan ha en sjokolade i skapet i en mnd. for den frister bare aldri. Men jeg er veldig glad i junkfood da. Så det går mye i rask salt mat :)

Anonymous poster hash: aaf11...d15

Skrevet

Bare når jeg er borte på bursdag eller vi er invitert på middag o.l. Noen ganger blir det 4-5 ganger i mnd, andre ganger flere måneder mellom. Har ikke så veldig lyst på som regel, men syns der er høflig å ta litt når noen byr. Før spiste jeg nok godteri/snacks/kaker osv minst 4-5 ganger i uka. Måtte skjerpe meg, jeg veide alt for mye (105 kg på det meste...).

Skrevet

Så ofte jeg ønsker! Etter jeg sluttet å være nazi angående søtsaker har jeg begynt å gå ned i vekt.

Før da jeg holdt meg unna søtsaker spiste keg nemlig desto mer mat.

Perfekt ! Holder meg slank OG spiser søtsaker her dag = komplett lykke!

Skrevet

Hvor ofte spiser du godteri? Da mener jeg ikke bare godteri, men kjeks, is, kaker, hvetebakst osv.

Kun i helgene egentlig...

Anonymous poster hash: 6dec0...e82

Skrevet

Så ofte jeg ønsker! Etter jeg sluttet å være nazi angående søtsaker har jeg begynt å gå ned i vekt.

Før da jeg holdt meg unna søtsaker spiste keg nemlig desto mer mat.

Perfekt ! Holder meg slank OG spiser søtsaker her dag = komplett lykke!

Det å være slank er ikke ensbetydende med å ha god helse.  En tykk person kan f.eks. ha bedre helse enn en slank person. Eks: Overvektig person som trener og spiser sunt og har flotte blodprøveverdier er sunnere enn en slank person som spiser søppelmat, aldri trener og med dårlige blodprøveverdier.

Skrevet

Lørdager , bursdager, hver mandag kveld tar jeg meg en bolle med brunost/gulost , hver torsdag kveld blir det en 24 gr sjokolade(isteden for mat)

Ellers blir det en bitteliten sjokoladebit innimellom

Skrevet

Stort sett hver dag jeg også. 

Jeg legger - bevisst - til at det meste er hjemmelaget, og da noe sunt forkledd som usunt. Gjerne ett bidrag til "5 om dagen" også. Her i dag spiste jeg en butikkjøpt bounty, og det var mest for å sammenligne smaken på den og min hjemmelagde :P

Anonymous poster hash: 22bae...27b
Skrevet

Hver dag. Store mengder kanskje 3-5 ganger per uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...