Gå til innhold

Kaloribomber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har gått NED på 15-mnd kontrollen. Sist kontroll var 1-års kontroll. Har spist greit, med unntak ved sykdom, og har vært forkjølet i et par uker. Helsesøster tipset om grøt. Noe mer?

Anonymous poster hash: 75704...97c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :) har kjøpt inn bananer. Kan blande det i grøten. Helmelk må vel også være bra?

Anonymous poster hash: 75704...97c

Skrevet

Her har det fungert med en liten energibombe av en smoothie.

Jeg har oppi yoghurt naturell, avokado, havregryn, banan, blåbær og det jeg ellers har av frukt som kan passe, og topper det hele med litt fløte.

Kjøres sammen med stavmikseren og spises iskald med skje.

Knøttebøttrt her elsker det :)

Skrevet

En dæsj olje, smør og/eller fløte i maten pleier å holde. Gutten min var veldig småspist allerede fra 3 mnd alder så der satte vi i gang med dette så fort han begynte med fast føde.

Anonymous poster hash: bf1e2...1aa

Skrevet

Er det ikke linfrøolje man gir for ekstra fett? Ta litt i grøten.

Skrevet

Grøt er ikke sunt, selv om helsedirektoratet påstår det. Det er fabrikkert pulvermat og langt fra naturlige produkter.

Anonymous poster hash: 1f767...925
Skrevet

En dæsj olje, smør og/eller fløte i maten pleier å holde. Gutten min var veldig småspist allerede fra 3 mnd alder så der satte vi i gang med dette så fort han begynte med fast føde.

Anonymous poster hash: bf1e2...1aa

Smør er sunt, et naturprodukt :)

Skrevet

Grøt er ikke sunt, selv om helsedirektoratet påstår det. Det er fabrikkert pulvermat og langt fra naturlige produkter.

Hun spurte da om kaloribomber og ikke noe annet? :)

Grøt fungerte ganske bra her også.

Anonymous poster hash: e1020...688

Skrevet

Min mormor ble servert baconfett, som hun måtte drikke, da hun var liten og forferdelig tynn...

Anbefaler at du heller prøver med litt ekstra smør i grøten, bananer, avokado og liknende. :-)

Anonymous poster hash: 47ca9...abf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...