Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Er det noen som har erfaringer? Vi er i en situasjon der vårt hus er råteskadet i kjelleren. Har allerede advokat på saken og vet vi er over minstegrensa til Protector. Saken skal være rimelig klar i vår favør sier advokat. Hva kan vi vente oss?? Anonymous poster hash: 21210...1fd
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Ingen?? Anonymous poster hash: 21210...1fd
Gjest Kira Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Dere kan vente dere at de først avslår alle krav, men ikke gi dere. Jeg tror alle får et standard svar første gang i håp om at de ikke orker å ta opp kampen. Vi kjempet mot dem i nesten et år, og skrev side opp og ned med bevis på feil på huset. Vi gikk blant annet igjennom alle tingrettsdommer hvor Protector var part, for å kunne vise til lignende saker hvor de hadde tapt. Mitt råd er å kjempe så lenge dere klarer, og ikke mist motet hvis responsen er dårlig. Vi fikk tilbake nesten 800.000 kr, så det var verdt kampen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Protector er noen virkelige svin! Vi fikk avslag på klage angåene stor lekkasje fra våtrom, selv om det står svart på hvitt fra takstmann at selger er ansvarlig for feil på rommet. Rommet må totalrenoveres, slik at summen er "innafor". Skaden kunne heller ikke oppdages på visning, for da hadde vi måtte bruke tungt verktøy. Vi klager selvfølgelig videre, og har ikke tenkt å gi oss! Håper dere har boligkjøpsforsikring fra Help! Lykke til, og kjemp med klør:) Anonymous poster hash: 65bc9...f44
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Hi her, Vi har ikke noe gjennom help, men saken er helt klar i vår favør. Tilbakeholdt informasjon. Anonymous poster hash: 21210...1fd
Gjest Kira Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Vi hadde heller ikke forsikring via Help, og det gjaldt blant annet også info selger ikke hadde videreformidlet. Så bare kjemp imot dem.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Jeg vet fra sikre kilder (jobber i bransjen) at Protector uten unntak sender standard avslag på alle henvendelser. Så bare ikke gi dere. Lykke til! Anonymous poster hash: 65c0e...413
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Har flere år i kamp mot protector i tidligere hus. De er mestere til å komme med svadasvar, tok de gang etter gang med uvitenhet og direkte løgn. Alle henvisningene de kommer med må sjekkes ut, de bruker mye å slå ting med med Sintef byggforsk og div. Tok direkte kontakt med Byggforsk som bekreftet at protector løy på seg en standard som ikke fantes. De trenerer saken ved å skifte advokat ofte som må få tid til å sette seg inn i papirer og rapporter. Jeg har absolutt ingenting annet å si enn at det er flott dere er på med advokat med en gang, sjekk opp forsikringen deres på huset, den dekker opptil 80% av advokat utgiftene. Vær 110% på, og ikke gi opp. Lykke, lykke til Anonymous poster hash: 1c859...121
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Stå på! Har selv dårlig erfaring med Protector... Kjempet lenge, med advokat, men fikk allikevel nesten ingenting Anonymous poster hash: 647bc...a48
Fandens Oldemor Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Er det noen som har erfaringer? Vi er i en situasjon der vårt hus er råteskadet i kjelleren. Har allerede advokat på saken og vet vi er over minstegrensa til Protector. Saken skal være rimelig klar i vår favør sier advokat. Hva kan vi vente oss?? Anonymous poster hash: 21210...1fd Det tar et år eller to, men penger får man til slutt hvis saken er god. De venter gjerne til noen dager før rettssak før de tilbyr forlik. Men man må ha tålmodighet og være like sta som dem.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #11 Skrevet 13. september 2014 Dette er et skikkelig drittselskap som jeg ikke fatter og begriper at får holde på som de gjør. Hatt en sak der og ga bare opp. Morsomt når noe av det første de gjorde var å sette ansvarlig advokat som het noe i retningen ( ikke virkelig navn, kun eksempel ) Ronny, Roger, Jimmy. Jeg spurte megler spesielt om de hadde andre eierskifte selskaper da jeg selv solgte. Ville jo ikke lage et helvete for kjøper heller hvis det skulle vært feil og mangler. Megler skjønte godt hva jeg mente. For å se om du har en god sak HI, kan du sjekke avgjørelser hos Finansklagenemda, bare å Google så finner du plenty av saker fra Protector der inne og du kan sjekke i hvilke saker kjøper har fått medhold. En annen ting er at Protector tror de kan skremme folk ved å sende 4 siders brev med masse henvisninger til paragrafer. Ikke bli skremt, sett deg ned og les også ser du at de bare prøver å skremme deg og at det de sier egentlig er ganske enkelt. Og bare klag saken videre helt til Finansklagenemda. I det minste må Protector betale for hver sak de får klaget inn der og det fortjener de virkelig! Anonymous poster hash: ac5ac...9af
Anonym bruker Skrevet 13. september 2014 #12 Skrevet 13. september 2014 Vi skal k retten neste mnd.. Får vel forliksforslag like før saken kommer opp da... Men vi vil ikke gi oss på noe her. Vi vil ha igjen pengene våre. Anonymous poster hash: 21210...1fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå