Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Flere som gleder seg? Jeg lager fest for ungene i gata, og har saumfart Google og ebay for inspirasjon og stash. Noen som har noen gode ideer til meg? Anonymous poster hash: c0217...847
Superdolly Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Nille er gode på sånne sesongvarer. Vi har en del Halloweenstæsj, og mesteparten er kjøpt der. Mulig det er litt tidlig ennå da. De har en del godteri som passer fint også.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Bruker lage edderkoppmuffins. Tar muffinsen ut av papir, klipper til lakrislisser som jeg stikker inn på sidene av muffinsen(4 på hver side) og lager øyne og munn. Bruker også skjære til mangler og lage hoggtenner. Gele laget i hanske og spøkelser av pisket eggehvite som has i ovn en stund. Pølsebiter som du stikker spagetti gjennom før du koker dem; blir nesten som insekter. Noe av det jeg har laget. Er så gøøøøy med halloween🎃🎃🎃 Anonymous poster hash: 4971b...d31
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Ja det er skikkelig gøy! Hvordan får du geleen ut av hansken? Prøvde meg på geleslanger i fjor, men fikk de ikke ut av sugerørene.. ☺️ Anonymous poster hash: c0217...847
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå