Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 1-2 ganger i året blir jeg syk. Veldig syk. Første gangen varte det i 3-4 uker og siste gangen varte det i nærmere 3 mnd. Symptomer: meget lyssky, hodepine, verker i alle ledd som er, svetter mye, skjelver. Det verste er sjenanse for lys. I de verste periodene klarer jeg ikke å gå eller åpne øya. Ligger på et mørkt rom i flere døgn. Jeg frykter dette blir verre og verre. Tenk om det skulle bli sånn hele tiden? Hva kan dette være? Anonymous poster hash: 69284...df7
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Har du vært hos lege når du har hatt disse periodene, da? Hva sier han/hun? Bør få tatt alle prøver som er når du er dårlig! Og ikke gi deg, når legene sier de har tatt "full sjekk" så har de ofte bare tatt de aller mest vanlige prøvene. Så ikke gi deg - krev at de finner svar! Anonymous poster hash: f0e00...3e9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Kan være flere ting. Men du må jo oppsøke lege? X'en min har barneleddgikt, det artet seg nogenlunde likt for han frem til han fikk rett medisin. Anonymous poster hash: b054b...6b9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 De finner ikke så mye. Lave leververdier og d-vitaminmangel. Men jeg har tatt vitaminer, ingen endring. Anonymous poster hash: 69284...df7
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Kunne høres ut som migrene eller cluster-hodepine. Skriv hodepinedagbok (du finner instruksjoner på nettet) på en oversiktlig måte, og ta med tilbake til legen. Anonymous poster hash: c8906...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå