Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Trodde dette var noe foreldrene styrte? Nå skulle læreren opprette konto for klassen, men skjønte ikke helt hvorfor hun skulle gjøre det.. Trodde dette var penger som ikke hadde noe med skolen og gjøre? Anonymous poster hash: d4ce2...bec
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Trodde dette var noe foreldrene styrte? Nå skulle læreren opprette konto for klassen, men skjønte ikke helt hvorfor hun skulle gjøre det.. Trodde dette var penger som ikke hadde noe med skolen og gjøre? Anonymous poster hash: d4ce2...bec Her aner jeg ikke hva jeg snakker om , men syns det høres mer naturlig at læreren gjør det enn en tilfeldig forelder? Anonymous poster hash: 2bcf3...3f2
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Trodde dette var noe foreldrene styrte? Nå skulle læreren opprette konto for klassen, men skjønte ikke helt hvorfor hun skulle gjøre det.. Trodde dette var penger som ikke hadde noe med skolen og gjøre? Anonymous poster hash: d4ce2...bec Her aner jeg ikke hva jeg snakker om , men syns det høres mer naturlig at læreren gjør det enn en tilfeldig forelder? Anonymous poster hash: 2bcf3...3f2 Har to eldre barn, og der er det foreldrene som styrer. Er penger som skal gå til klassetur i 10. ende. Læreren skal ikke være med engang. Anonymous poster hash: d4ce2...bec
HvittHus Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 På vår skole var det svært strenge regler på at klassekonto ikke skulle administreres av lærer, da skolen er gratis. Så dermed ble det foreldre som måtte ta seg av dem biten. Men det hadde vært mye bedre om det var læreren som tok seg av kontoen, for etter 7 år med klassekassa fikk jeg litt mer info om foreldrene enn jeg syntes var okei. Bla var det noen som aldri betalte, noen som mente skolen skulle være gratis og dermed la det økonomiske ansvaret for turer ol over på de andre foreldrene osv osv.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Her er det klassekontakten som styrer kassa, men det er jo heller ikke lov å samle inn penger til klassekasse lenger så pengene må komme inn på kreative måter. Loddsalg på juleavslutning o.l. Anonymous poster hash: 4aed7...4cf
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Ja, for det var det jeg reagerte meste når jeg hørte det; datteren min går på vgs. og der måtte vi for all del ikke merke pengene som gave. (skal på studietur) Anonymous poster hash: d4ce2...bec
Serepta Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Hos oss er det klassekontakten som styrer dette. Alle får lapp med kontonr og sum, og anmodes om å betale. De fleste gjør dette, men vi kan ikke kreve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå