Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 arget etterveksten min i går og kjente at det svidde litt, men det gjør det alltid. I dag har jeg klødd vekk små skurv/skorper i fronten av hodebunnen. Betyr dette at jeg ikke bør farge håret mitt? Jeg er grå, så det er slett ikke alt jeg kan farge håret med, mye dekker ikke godt nok. Anonymous poster hash: f921b...702
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Det kan tenkes... Står egentlig at man alltid skal ta en liten allergiprøve på armen før hårfargen tas i håret. Jeg prøver å ikke farge håret mer enn 2-3 ganger i året for å unngå allergi. Skjuler i mellomtida etterveksten på andre måter. Finnes faktisk stifter som er lagd for å skjule etterveksten, men disse koster jo penger. Ulike typer sminke kan fungere, hvis man bare finner omtrent den rette fargen. De helt blonde kan skjule etterveksten med lyst pudder. Anonymous poster hash: 4dd4b...462
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 prøv et annet merke neste gang.. Anonymous poster hash: 9d8fb...d09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå