Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Hatt en tråd her om det før, men hun gir seg ikke. Leieboeren vår klager med en gang minste krabber over gulvet eller barna kommer hjem fra barnehage og skole og det blir aktivitet her oppe. Grunnen er migrene. Jeg har lyst å si at hun får kjøpe seg ørepropper og legge seg på soverommet for der har vi ikke gulv over henne. Må da tåle vanlig støy 4 timer til dagen. Kan ikke binde fast barna for å ta hensyn til henne. Anonymous poster hash: 7ee3d...cf3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 det er dere som er eiere og såpass må leietaker tåle, enkelt og greit! hvis det er for mye for henne, så burde hun flytte et annet sted! Anonymous poster hash: 7b632...170
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Ja, vi har etterisolert taket der nede og lagt flere lag med gips så det kan ikke være så ille. Jeg hører når hun smeller med innerdører og ytterdøren, men klager ikke av den grunn. Klager hun en gang til nå så klarer jeg ikke å holde meg. HI Anonymous poster hash: 7ee3d...cf3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Du får si til henne at når man deler hus med andre så blir det lyder og det får hun, som alle andre som deler hus, bare finne seg i. Klarer hun ikke det så får hun flytte ut. Anonymous poster hash: 86b20...5d8
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Ja, neste gang får jeg bare si det rett til henne, orker ikke mer. HI Anonymous poster hash: 7ee3d...cf3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Hun må flytte da, normal støy må man faktisk tåle. At hun har migrene er faktisk ikke din business, HUN er ansvarlig for å finne seg et sted hun kan takle å bo. Anonymous poster hash: 5a44e...0c9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Takk for forståelsen. Hun visste veldig godt at vi hadde tre barn når hun flyttet inn og jeg sa hun måtte regne med støy! Hun klager spesielt om vi har besøk i tillegg. Legger nesten en demper på det å ha besøk! Vi må kunne leve i vårt eget hus, uten å liste oss over gulvet. HI Anonymous poster hash: 7ee3d...cf3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Jeg kan skjønne at det er ubehagelig med støy hvis man har migrene, men det må hun faktisk ta ansvar for selv, og ikke bosette seg under noen andre. Det er jo det verste man kan gjøre når det gjelder støy. Anonymous poster hash: f51c3...415
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Det måla være ganske lytt hvis man kan høre noen krabbe...... Anonymous poster hash: 6861f...480
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Vet ikke om det er krabbingen hun hører, men hun hører når vi går over gulvet. Men det er såvidt! For vi har sjekket dette når vi pusset opp hele leiligheten.. Har hun lyd på tv hører hun det nok ikke med mindre barna løper på gulvet. HI Anonymous poster hash: 7ee3d...cf3
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 Du er huseier! Sett ned foten! Anonymous poster hash: 785c8...7df
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #13 Skrevet 12. september 2014 Hun leier dere eier. Om hun vil flytte står hun jo fritt til det ned de begrensninger som er mht oposigelsestid etc Tror sannelig jeg hadde blitt så provosert av all klagingen at jeg hadde støyer ekstra så hun sa opp. Anonymous poster hash: 3488d...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå