Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Er det sånn hos flere kanskje? Har jeg for store forventninger tenker jeg også.. Jeg har vært alene med barna noen år, har bodd sammen med ny sambier i 2 år nå og det er akkurat like mye å gjøre for meg, om ikke mer, enn det var da jeg bodde alene med barna. Han jobber nordsjøturnus da, så er mye borte av den grunn. Når han er hjemme jobber han masse med andre ting, hver dag mest. Jeg ordner alt med barna, som er mine ja. Lager mat, ordner med klær, vasker, alt av husarbeid, lager middag i 90 % av tilfellene, kjører dem hit og dit osv. Han jobber som sagt mye, han spiser middag med oss og går ut og jobber med noe etterpå og kommer som oftest ikke inn før etter at ungene er i seng. Noen ganger i helgene kan han bli med en tur i skogen eller lignende. Etter at vi flyttet sammen har vi fått mere plass enn før, økonomien er den samme dårlige for med større plass øker også utgiftene, men han betaler mest siden han tjener mye mer enn meg. Når barnet hans er her, hender det han hjelper litt mer til med maten men stort sett ikke. Vet han har mye å gjøre men det har vel ikke blitt helt som jeg hadde sett for meg, ikke alene lengre men med en samboer som er velgid opptattt og ikke akkurat en resvervefar for mine barn som har liken kontakt med biofar. Er det sånn hos flere? Anonymous poster hash: bfc03...f94