bIomstre Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 F - forventningen over å ha ei løs tann! Det sitrer jo i en barnekropp, og heldige meg får følge det hele R - russevenner som fremdeles møtes etter 13 år! E - efterårets grøde, det er sku dejligt D - dagene som kommer og går. Noen gleder man seg til at skal komme, andre er man glad for at gikk... A - adjutanten, bautaen, mannen min G - gledene, de små, i hverdagen, som jeg heldigvis evner å se God fredag alle sammen!
bIomstre Skrevet 12. september 2014 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2014 Hm, intet elsk&hat blandt dere i dag? Det var jo litt trist egentlig...
Gjest Helle_Høygir Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Gi en stakkar en sjans hehe:) Elsk: Har snart gjort ferdig lakris og sjokolade toppingen min som skal brukes i ny format imorgen. Det er helg Løs tann her også!! Hat: Fått første oppgaven på skolen til innlevering Årlig sjekk hos tannlegen nærmer seg
Dr. Fyll Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Elsk? Ingenting. Alle mann er syke, og jeg får ikke sove. Nesa er tett, halsen er tett, hodet er et vaakum og øynene svir. Brennvarm te hjelper litt. Satser på lørdags-elsk i stedet
frk Nilsen Skrevet 13. september 2014 #6 Skrevet 13. september 2014 Her var det fredagselsk, nå går vi over til lørdagselsk Starter dagen med en 3,5km joggetur i morgensol, fin skog og strålende sol. Nå er det toast og appelsinjuice til frokost før vi drar på bytur. Matstreif og shopping! Kjolefredag er utvidet til kjolelørdag, har en finfin sak med fine høstfarger, perfekt for en solrik lørdag i september! God lørdag flotte kranglere
ms.Pond Skrevet 14. september 2014 #7 Skrevet 14. september 2014 Har vært generell helge-elsk her i heimen. Besøk av lenge savnet familie fra andre kanten av landet, og en storveis helg med masse kos for store og små. Litt nedfor nå, ettersom det atter er tomt og stille, junior sover, mannen hobbylerer i kjelleren, og jeg sitter her, i min faste grop i sofaen.
mamman til to gutter Skrevet 14. september 2014 #8 Skrevet 14. september 2014 En elsk: Endelig helg Og helgen ble virkelig elsk! Familiebesøk i går og fantastisk tur i skogen i dag! Satser på at uka som kommer blir litt mindre stressende enn forrige og at det ikke blir fullt så mye lengting etter helg, selv om helg alltid er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå