Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Drømmer om å kjøre min egen harley, går med harley topp men ellers bryr jeg meg veldig om utseendet og holder meg flott Hadde dere tenkt jeg var harry da? Synes det er veldig en manneting å like motorsykler, kan man være en småbarnsmor og kjøre en sykkel uten å bli sett ned på? Anonymous poster hash: f77e2...90a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Hmm - da har jeg vært harry siden jeg var 16. Jeg har kjørt mc siden da. MEN hvorfor i alle dager Harley? De har dårlige kjøreegenskaper. For meg er mc et morsomt transportmiddel og jeg liker gode kjøreegenskaper. Anonymous poster hash: 08615...9a9
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Drømmer om å kjøre min egen harley, går med harley topp men ellers bryr jeg meg veldig om utseendet og holder meg flott Hadde dere tenkt jeg var harry da? Synes det er veldig en manneting å like motorsykler, kan man være en småbarnsmor og kjøre en sykkel uten å bli sett ned på? Anonymous poster hash: f77e2...90a Det finnes opptil flere ulike typer "harry". Du har de som er bondeharry, og definisjonen på deg. Opptatt av utseendet, antakelig lyst (bleket?) hår, trange jeans, muligens silikon, duckface, en utringet Harley-topp Men hvem bryr seg vel om det? Jeg hadde ikke brydd meg og passer nok inn i en eller annen boks og fordom jeg også Anonymous poster hash: d9b4c...9f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå