Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Er det noen som har gjort det? Tillater de det? Første ks var katastrofesnitt fordi babyens puls falt drastisk pga tette kraftige rier. Andre var planlagt pga angst fra forrige fødsel. Nå kunne jeg tenkt meg å slippe ks... Anonymous poster hash: 24053...416
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Tror ikke d e mulig Anonymous poster hash: 545a8...70d
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Nei, sannsynligvis ikke. Du får snakke med sykehuset. Jeg hadde ikke turt pga faren for komplikasjoner! Anonymous poster hash: eef5b...dff
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Er alltid keisersnitt etter to keisersnitt ved mitt sykehus i allefall, men er jo en liten mulighet for at andre sykehus praktiserer anderledes. Dette er fordi såret i livmoren du har ikke er tøylig. Så når du får rier, så er det fare for at dette revner, og det er meget farlig. Anonymous poster hash: bf9df...faa
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Noen sykehus har begynt å åpne opp for at man kan føde vaginalt etter to ks hvis mor er motivert og ønsker det. Det kommer også an på hvorfor det ble ks i utgangspunktet, selvfølgelig. Anbefaler deg å be om en samtale på sykehuset du tilhører for å diskutere det. Det er slett ikke umulig å føde vaginalt etter to keisersnitt, jeg vet om flere som har gjort det (i utlandet, men vet det også gjøres noen steder i Norge). Anonymous poster hash: 57a5b...6b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå