Gå til innhold

Har valgt helt feil interiør


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss ny leilighet og brukt tid på å innrede. Nå har vi en stil som jeg lenge har drømt om. Lyst, hvitt, sølv. Vi har hatt mørke møbler før, så dette føltes veldig riktig og jeg var fornøyd. Men nå har jeg innsett ar dette ikke er meg i det hele tatt. Det er kaldt og upersonlig og jeg klarer ikke å finne roen hjemme. Også er det det å starte forfra igjen, det blir for dyrt. Jeg er en ganske laidback jente som ikke passer til høyglans og blanke ting tydeligvis. Min drømmeleilighet er leiligheten til Monica i friends og det er så langt unna slik vi har det nå :(

 

Anonymous poster hash: d9df7...171

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt oss ny leilighet og brukt tid på å innrede. Nå har vi en stil som jeg lenge har drømt om. Lyst, hvitt, sølv. Vi har hatt mørke møbler før, så dette føltes veldig riktig og jeg var fornøyd. Men nå har jeg innsett ar dette ikke er meg i det hele tatt. Det er kaldt og upersonlig og jeg klarer ikke å finne roen hjemme. Også er det det å starte forfra igjen, det blir for dyrt. Jeg er en ganske laidback jente som ikke passer til høyglans og blanke ting tydeligvis. Min drømmeleilighet er leiligheten til Monica i friends og det er så langt unna slik vi har det nå :(

 

Anonymous poster hash: d9df7...171

Hvis du har mye lyst og hvitt er det ikke vanskelig å begynne å bytte ut litt og litt.. Da jeg begynte å endte interiør, begynte jeg med å male sofabordet, kjøpte en tallene på salg, og nye puter til sofaen. Etter det bestemte jeg meg for at fra nå av skal alt jeg kjøper passe til det, for det var jeg fornøyd med.. Har byttet ut litt og litt og har faktisk endt opp med å få nytt sofabord og sofa også i løpet av de 2 årene;) nå er jeg trygg på stilen, selv om små tung blir byttet ut hele tiden.

 

De tingene du har i sølv er vel lysestaker, rammer, pynt osv.,. Ikke vanskelig å bytte ut det? Gå på bruktbutikker, gis bort på finn osv... Ting kan også males.. Er det store lysekroner du vil bli kvitt, legg de ut for salg. Det haster jo ikke så bare la de ligge ute til noen viser interesse. (Er gratis å legge ut annonse på finn nå) :)

 

Anonymous poster hash: a87e0...1e7

Skrevet

Kan hende det bare er uvant? Etterhvert vil du nok finne roen og trives :)

Skrevet

Bland inn litt sorte/mørkegrå detaljer som lysestaker og annen pynt (Upstairs og Kremmerhuset har mye fint), og pynt opp med puter osv med freshe farger :) Jeg trodde også jeg ville ha en nesten helt hvit og ren stil, men fant ut at det ikke var helt meg/oss. Rakk heldigvis ikke gjennomføre en helomvending, men pynter opp med puter og annet som er litt mer oss. Hvite og lyse møbler blandet med litt mer rocka interiør :)



Anonymous poster hash: 116a7...34e
Skrevet

Takk for svar. Ja, trur jeg rett og slett må få inn litt flere farger. Og ta det litt etter litt :)

 

Anonymous poster hash: d9df7...171

Skrevet

Puter, tepper, pledd, dingser, bilder med farge. Male møbler. Lett å endre :)



Anonymous poster hash: 48843...922
Skrevet

Male møbler.

spraylakkere sølvting

 

Det er lett å sette farger på ting.

 

Anonymous poster hash: 02ba7...e21

Skrevet

Vi har kjøpt oss ny leilighet og brukt tid på å innrede. Nå har vi en stil som jeg lenge har drømt om. Lyst, hvitt, sølv. Vi har hatt mørke møbler før, så dette føltes veldig riktig og jeg var fornøyd. Men nå har jeg innsett ar dette ikke er meg i det hele tatt. Det er kaldt og upersonlig og jeg klarer ikke å finne roen hjemme. Også er det det å starte forfra igjen, det blir for dyrt. Jeg er en ganske laidback jente som ikke passer til høyglans og blanke ting tydeligvis. Min drømmeleilighet er leiligheten til Monica i friends og det er så langt unna slik vi har det nå :(

 

Anonymous poster hash: d9df7...171

Kanskje stilen din er litt eklektisk? Jeg gikk igjennom hundre stiler og ingen "var helt meg", jeg skjønte ingenting for jeg likte jo alt. Det bare var ikke meg. Så kom jeg over ordet "eklektisk" og bare ahaaaa. Sjekk det ut ;) kanskje det er deg også ;)

 

Anonymous poster hash: 7681e...2f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...