Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #1 Skrevet 12. september 2014 Seriøst, hadde jeg hatt ei rifle hadde han fått smakt den! Han bjeffer støtt, for ingen jævla ting! Hva kan man gjøre? De gjør faen meg ingenting med det heller. Hadde han hatt grunn til å bjeffe så ok, men nei...han uler for ingenting! Jeg blir gal Anonymous poster hash: b4356...20f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Hvis han står ute og hyler hele dagen kan du ringe politiet og anmelde for ordensforstyrrelse. Anonymous poster hash: f7cd2...5d4
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Coker spaniel er det naboen min har, det må være verdens dummeste rase... Aldri likt den hunden, han virker så lite intelligent. Anonymous poster hash: b4356...20f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Hvis han står ute og hyler hele dagen kan du ringe politiet og anmelde for ordensforstyrrelse. Anonymous poster hash: f7cd2...5d4 Ikke hele dagen, men han bjeffer mye, til at jeg legger merke til det. Og hver gang er det for ingenting!! Har hund jeg også, og det hadde ikke jeg tolerert. Anonymous poster hash: b4356...20f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Coker spaniel er det naboen min har, det må være verdens dummeste rase... Aldri likt den hunden, han virker så lite intelligent. Anonymous poster hash: b4356...20f der tar du feil, cockerne er faktisk ikke så dum skal jeg si deg :-) men skjønner at bjeffingen går deg på nervene, uansvarlig av eierne! men er det ikke bare til å gi beskjed til dem da? Anonymous poster hash: c344a...fec
mamma_til_verdens_beste Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å si i fra til naboen at du synes det er plagsomt...
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #7 Skrevet 12. september 2014 Har ikke lyst å snakke med dem, egentlig. Så derfor. Hi Anonymous poster hash: b4356...20f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Coker spaniel er det naboen min har, det må være verdens dummeste rase... Aldri likt den hunden, han virker så lite intelligent.Anonymous poster hash: b4356...20f der tar du feil, cockerne er faktisk ikke så dum skal jeg si deg :-) men skjønner at bjeffingen går deg på nervene, uansvarlig av eierne! men er det ikke bare til å gi beskjed til dem da? Anonymous poster hash: c344a...fec Da er det nok bare naboen sin. Anonymous poster hash: b4356...20f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Har ikke lyst å snakke med dem, egentlig. Så derfor. Hi Anonymous poster hash: b4356...20f Nei da så. Anonymous poster hash: f7cd2...5d4
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #10 Skrevet 12. september 2014 Coker spaniel er det naboen min har, det må være verdens dummeste rase... Aldri likt den hunden, han virker så lite intelligent.Anonymous poster hash: b4356...20f der tar du feil, cockerne er faktisk ikke så dum skal jeg si deg :-) men skjønner at bjeffingen går deg på nervene, uansvarlig av eierne! men er det ikke bare til å gi beskjed til dem da? Anonymous poster hash: c344a...fec Da er det nok bare naboen sin. Anonymous poster hash: b4356...20f så hunden er dum fordi den bjeffer? da ville du fått deg en overraskelse skal jeg si deg! Anonymous poster hash: c344a...fec
mamma_til_verdens_beste Skrevet 12. september 2014 #11 Skrevet 12. september 2014 Har ikke lyst å snakke med dem, egentlig. Så derfor. HiAnonymous poster hash: b4356...20f Legg en lapp i postkassa dems da. De gjør jo ikke noe med problemet om de ikke får beskjed. Mon tro om det er du som er litt korttenkt, og ikke bikkja?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #12 Skrevet 12. september 2014 Har ikke lyst å snakke med dem, egentlig. Så derfor. HiAnonymous poster hash: b4356...20f Legg en lapp i postkassa dems da. De gjør jo ikke noe med problemet om de ikke får beskjed. Mon tro om det er du som er litt korttenkt, og ikke bikkja? enig! Anonymous poster hash: c344a...fec
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #13 Skrevet 12. september 2014 Har ikke lyst å snakke med dem, egentlig. Så derfor. HiAnonymous poster hash: b4356...20f Legg en lapp i postkassa dems da. De gjør jo ikke noe med problemet om de ikke får beskjed. Mon tro om det er du som er litt korttenkt, og ikke bikkja? Enig Anonymous poster hash: 33c07...b58
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #14 Skrevet 12. september 2014 Coker spaniel er det naboen min har, det må være verdens dummeste rase... Aldri likt den hunden, han virker så lite intelligent.Anonymous poster hash: b4356...20f der tar du feil, cockerne er faktisk ikke så dum skal jeg si deg :-) men skjønner at bjeffingen går deg på nervene, uansvarlig av eierne! men er det ikke bare til å gi beskjed til dem da? Anonymous poster hash: c344a...fec Da er det nok bare naboen sin.Anonymous poster hash: b4356...20f så hunden er dum fordi den bjeffer? da ville du fått deg en overraskelse skal jeg si deg! Anonymous poster hash: c344a...fec en av mange grunner ja, den bjeffer for ingenting, hopper på deg med sine møkkete svære tunge labber og ser bare dum ut. Anonymous poster hash: b4356...20f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #15 Skrevet 12. september 2014 Har ikke lyst å snakke med dem, egentlig. Så derfor. HiAnonymous poster hash: b4356...20f Legg en lapp i postkassa dems da. De gjør jo ikke noe med problemet om de ikke får beskjed. Mon tro om det er du som er litt korttenkt, og ikke bikkja? Anonymt mener du? Herregud da, kan man ikke ikke skrive noe her uten å bli stemplet som dum osv.... Anonymous poster hash: b4356...20f
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #16 Skrevet 12. september 2014 Coker spaniel er det naboen min har, det må være verdens dummeste rase... Aldri likt den hunden, han virker så lite intelligent.Anonymous poster hash: b4356...20f der tar du feil, cockerne er faktisk ikke så dum skal jeg si deg :-) men skjønner at bjeffingen går deg på nervene, uansvarlig av eierne! men er det ikke bare til å gi beskjed til dem da? Anonymous poster hash: c344a...fec Da er det nok bare naboen sin.Anonymous poster hash: b4356...20f så hunden er dum fordi den bjeffer? da ville du fått deg en overraskelse skal jeg si deg! Anonymous poster hash: c344a...fec en av mange grunner ja, den bjeffer for ingenting, hopper på deg med sine møkkete svære tunge labber og ser bare dum ut. Anonymous poster hash: b4356...20f unnskyld meg, men det er vanskelig å ta deg seriøst! en hund er dum når den bjeffer, og hopper opp på deg? hopper den mye opp på deg siden du sier dette? jeg vil tro at den er glad! nei, du virker ikke helt fresh i det topplokket ditt! Anonymous poster hash: c344a...fec
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #17 Skrevet 12. september 2014 Sier du! Anonymous poster hash: 84af1...bb6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #18 Skrevet 12. september 2014 Du kan ikke si noe om de møkkete ekle bikkjene her inne uten å få 20 alenemødre på nakken. Ring til politiet og klag. Anonymous poster hash: a972a...59a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #19 Skrevet 12. september 2014 Du kan ikke si noe om de møkkete ekle bikkjene her inne uten å få 20 alenemødre på nakken. Ring til politiet og klag. Anonymous poster hash: a972a...59a oi! snakk om hissigpropp da, ro deg ned damen, det er jo helg snart og greier Anonymous poster hash: c344a...fec
mamma_til_verdens_beste Skrevet 12. september 2014 #20 Skrevet 12. september 2014 Har ikke lyst å snakke med dem, egentlig. Så derfor. HiAnonymous poster hash: b4356...20f Legg en lapp i postkassa dems da. De gjør jo ikke noe med problemet om de ikke får beskjed. Mon tro om det er du som er litt korttenkt, og ikke bikkja? Anonymt mener du?Herregud da, kan man ikke ikke skrive noe her uten å bli stemplet som dum osv.... Anonymous poster hash: b4356...20f Ja, legg anonymt da, hvis du ikke tør å snakke med naboen. Da får de hvertfall beskjed, så får man håpe de gjør noe med forstyrrelsen. Hadde jo vært greit om politiet kunne bruke resurser på andre ting,enn å være mellommann for en nabo som ikke tør å si i fra selv, men klager til folk på et forum som ikke får gjort noe med problemet.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #21 Skrevet 12. september 2014 Typisk å klage over et problem uten å skulle selv gjøre noe med det. Snakk med dem hvis det plager deg, eller legg anonymt brev i postkassen! Anonymous poster hash: 1636b...d85
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #22 Skrevet 12. september 2014 Det er jo bare å la være å svare på slike tråder da, hvis det irriterer så fælt. Anonymous poster hash: e8e00...979
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå