Gå til innhold

Hvordan skal vi klare oss.. Har lite penger igjen! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blakke igjen. Har bare 1000 kr igjen på konto og får ikke lønn før neste fredag. Da reiser vi på ferie. Jeg trenger litt nye klær til ferien og sånn, har ikke så mye som passer. Også må guttungen ha nye sko siden de andre er blitt for små, men det kan jo vente litt da. 

Anonymous poster hash: 05c3e...2fa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere har så dårlig råd så burde dere ikke dra på ferie.

Anonymous poster hash: b54e8...e65

Skrevet

Men det har vi lyst til.

Skrevet

Er blakke igjen. Har bare 1000 kr igjen på konto og får ikke lønn før neste fredag. Da reiser vi på ferie. Jeg trenger litt nye klær til ferien og sånn, har ikke så mye som passer. Også må guttungen ha nye sko siden de andre er blitt for små, men det kan jo vente litt da.

Mener du helt alvorlig at for små sko kan vente? Vet du hvor jævlig det er å gå i trange sko?

Anonymous poster hash: fd055...255

Skrevet

Men det har vi lyst til.

Forskjell på lyst og fornuft.

Ingen drar på ferie hvis økonomien er dårlig. Da ordner man det økonomiske først og så kan ferie planlegges.

Så at du syter over dårlig råd blir bare tåpelig.

Skrevet

Blir helt oppgitt! Lyst å dra på ferie når dere ikke klarer å holde orden på økonomien? Du har barn som har for små sko!!!!!! Vet du hva ! 😡

Anonymous poster hash: 862c2...81a

Skrevet

Da får du vente med å kjøpe nye klær til deg selv, og prioritere nye sko til gutten.

Anonymous poster hash: 789d3...9c3

Skrevet

Du må ha klær til ferien men ungen kan gå i for små sko? Og ferie fordi at det har du lyst til.... Jaja

Skrevet

Få deg ett kredittkort, kjøp sko og klær. Kos dere på ferie og meld dere på luksusfellen etterpå!

Snakk om prioriteringer når dere har så lite penger.

Skrevet

Gleder meg til å se deg på Luksusfellen !

Anonymous poster hash: 71ea6...3ee

Skrevet

Dette er vel ikke seriøst ment, håper jeg?....

Anonymous poster hash: 38206...bba
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet (endret)

Haha, jeg trodde på deg helt til du skrev at du trenger nye klær, men at barnet kan vente med nye sko selvom de gamle er for små :P Godt forsøk ;)

Endret av Syltebærtyttetøy
Skrevet

jøss, er det ingen her som er våkne, og skjønner at det er bare tull !!! er vel ingen som er som HI vel ?

Anonymous poster hash: 028b4...334
Skrevet

Foreslår kredittkort jeg, eller kanskje du kan stjele sko til barnet ditt i barnehagen. Klær til deg selv kan du bare stjele fra butikken. Kos deg på ferie Hi, det fortjener du.

Dumme spørsmål fortjener dumme svar.

#Gjesp#

Skrevet

Ja ja ferie. Tror du tuller her

Anonymous poster hash: 35863...2a0

Skrevet

Luksusfellen Next var første tanke som slo meg her altså! Har man dårlig råd, så reiser man hvertfall ikke på ferie! :klaske: Jeg forstår meg regelrett ikke på mennesker som prioriterer ferie og fornøyelse når de så vidt har penger til salt i grøten! Et tips til deg hi: se på Luksusfellen og ta det til deg lit lærdom!

Anonymous poster hash: 65853...500

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...