Gå til innhold

Hva gjør du i fritiden din? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får det spørsmålet noen ganger, og har egentlig ikke peiling på hva jeg gjør i fritiden min lenger! Hva gjør dere i fritiden deres? Har dere organiserte aktiviteter? Eller andre hobbyer? :)

Anonymous poster hash: 04889...6ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i stallen 4 dager i uka, leser pensum, er med venninner innimellom eller ser en god serie med mannen.

Trener på senteret to ganger i uka og.

Anonymous poster hash: 7aeca...6b1

Skrevet

Bueskyting, yoga for gravide, Kjøretimer, turer i skogen, passe barnet mitt :P, noen ganger styrketrening på treningssenter men som regel tur til lekeplass. Rydder og vasker hjem :P Ser på serier på nettflix, leser bok. Lager mat... :P 

Skrevet

Til vanlig trener jeg en gang i uka,

Driver med ulike hobbyer, som lage album, skilt,

Følger også barna på treninger hver vi mødre samles og prater.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fritid?? Den tiden fra ungene er lagt kl 20.30 til jeg kapitulerer på sofaen 21.30? Husarbeid, antageligvis. Det hender jeg får skvisa inn en liten treningsøkt og...

Skrevet

Ja jeg også følger barnet mitt på dansekurs hver tirsdag.

Skrevet

På fritiiden min gjør jeg husarbeid ;) Det hender jeg får lest litt i en bok og drukket et par glass rødvin også :)

Med 4 unger fra 0-11 år så er det full fart hele dagen, trening kommer dermed gratis. Det er ikke mye jeg sitter i løpet av en dag :) Treffer venner et par ganger i mnd. Det er mer enn nok for meg :)

Skrevet

Di siste 4 timene vi har på kvelden etter ungene er sovna går som regel til rydding og sofa slanking. 3 unger fra 1-6 år, så ikke mye fritid her i hjemmet 🙊

Anonymous poster hash: 29f88...a19

Skrevet

Som alenemor med 4 barn så er vel ordet "fritid" nesten blitt et fremmedord for meg :P

Men jeg synger i kor, samt driver det lokale barne- og ungdomskoret. Men siden ungene også er med der så er det ikke fritid som i "alenetid", men heller en familiesyssel :)

Og de få gangene i året jeg får det til så synger jeg i voksenkoret.

Men jeg trener på dagtid og prøver å få vært mest mulig sammen med venninnene mine når ungene er hos faren :)

Anonymous poster hash: 7cd95...264
Skrevet

Fritid?? Den tiden fra ungene er lagt kl 20.30 til jeg kapitulerer på sofaen 21.30? Husarbeid, antageligvis. Det hender jeg får skvisa inn en liten treningsøkt og...

Signerer denne. Ofte jobber jeg etter at ungene er i seng også, så mine fritidsaktiviteter er det lite med. Tegner med at jeg må begynne å dra de frem igjen eller få meg nye når jeg får store unger (som flytter hjemmefra)

Anonymous poster hash: 7d40e...b72

Skrevet (endret)

Fritid hva er det? :fnise:  :fnise:

Endret av *Smiley*
Skrevet

Leser, trener, går tur, ser venner, ser film, håndarbeid, hage, hytta, museer, etc.

Anonymous poster hash: 780b5...dcf
Skrevet

Til vanlig i fritiden min (= ikke på jobb) er jeg mamma. Matlaging, hjelp med lekser, kjøring, rydding, organisator, klesvasker, dugnadssjauer, klassekontakt osv. Er jeg heldig får jeg trent to ganger i uken. Når ungene har lagt seg er det alltid litt igjen av jobbting som må gjøres før neste dag.

Nå er jeg i permisjon og får trent på formiddagen (mini-sats er kjempegreier!!!!), leser litt bøker, pusler litt med håndarbeid, går turer, ser tv. Permisjon er bare helt herlig:) Så mister jeg all fritid når jeg begynner på jobb igjen, men sånn er det å ha tre små barn. Det blir tid til det igjen når de blir større.

Anonymous poster hash: a37b2...41f

Skrevet

Fritid?????

Anonymous poster hash: f436d...288

Skrevet

Nå kan du jo gjette ;)

Anonymous poster hash: 5d8c4...e89

post-42-1861648_thumb.jpg

Skrevet

har sjeldent fritid :P

Men når jeg har barnefri så liker jeg å gå på standup show :)

Skrevet

Baker.

cafe/ut å spise m mann eller venninner.

Ser film/serier.

Skravlings med naboen.

Bistandsarbeid.

Har masse fritid :) datteren vår legger se jo 19-19:30. Så da er hele kvelden åpen.

Så har vi engasjerte besteforeldre så mannen og jeg får gått ut å spist eller annet hyggelig en gang annenhver helg om vi ønsker :)

Skrevet

Spiller innebandy, løper ute, trener på studio, lese bøker, ser på filmer/serier, leser pensum. Men mesteparten av tiden går med på ungen 😊

Anonymous poster hash: af391...1f7

Skrevet

Trener, går tur, leser bøker. Blir ikke mye fritid, men litt tid har jeg til overs når barna er lagt :)

Skrevet

For meg er fritid den tiden jeg ikke er på jobb. Da er jeg for det meste sammen med mann og barn og nyter det :-) Hverdagene går fort og vi rekker ikke så mye etter jobb, men en typisk ettermiddag går til litt lesing, lek, middagslaging (sammen med barnet vårt eller han leker i nærheten), barnetv, kvelds, stell, litt mer lesing. Noen dager er vi på besøk eller får besøk i tillegg. Når vi har fri er vi noen ganger bare utenfor huset/i nabolaget og leker, går på teater, kino, kjøpesenter/handler, har forskjellige huslige prosjekter (rydding, sortering, vasking), svømming, leser, leker, drar på besøk eller får besøk. Vi reiser og farter en del (storby, syden, hytta, til venner som bor langt borte).

Tid uten barn brukes gjerne til avslapping f.eks. foran en eller annen skjerm, lesing, litt strikking, trening, treffe venner, gjøre husarbeid, gjøre ærender.

Anonymous poster hash: c3812...a8b

Skrevet

Hva er fritid?

Må muligens være når jeg har vakter på korpset eller fotballen, og alle de gangene jeg er med ungene på dette bare pga at de ønsker at jeg er med. De mener det er viktig at jeg drikker kaffe og skravler med de andre foreldrene der. Har lært meg å ha strikketøy ferdigpakket i en sekk nå, slik at jeg kan dra det med meg når vi løper ut døra. For ikke alltid det er noen å skravle med heller.

Jeg har ett hobbyrom, men lite utover rydding som skjer der når jeg har litt tid for meg selv. For hver gang jeg kommer inn dit, så har unger vært der og det er bombet.

Anonymous poster hash: 91dfd...a42

Skrevet

Trener, håndball, venner, løping:)

Skrevet

Hva mener du med fritid? Når jeg ikke jobber eller er på skolen så går fritiden til å være med mann og barn.

Eller mener du egentid? ☺ da pusler jeg litt hjemme, leser en god bok eller tar meg e tur i byen om vi trenger noe. Ellers blir det å lese pensum. En sjelden gang er på cafe/ute med ei venninne.

Anonymous poster hash: d84e1...88c

Skrevet

Tv

Bøker

Tur

Er uten jobb å har myyyye fritid...too much

Anonymous poster hash: 31be3...aef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...