Gå til innhold

Harry å synge i kor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns du det?:)

 

Anonymous poster hash: 97acb...118

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Skrevet

Personlig syns jeg ikke det da jeg synger i kor selv, pluss at jeg driver barne-og ungdomskoret her jeg bor ;)

 

Men vet at mange barn syns det er litt teit, litt nerd, å synge i kor, det fant vi fort ut da vi prøvde å rekruttere flere barn til koret :P

 

 

Anonymous poster hash: 4ea47...61e

Skrevet

Ja, jeg syns nok det.

 

Spesielt menn.

 

En veldig dum fordom jeg har og som jeg ikke snakker så høyt om. Hobby er jo sunt og bra, men for meg er akkurat kor veldig harry.

Skrevet

Veit ikkje om det er harry, men det er iallefall veldig kjekt, så då hadde ikkje eg brydd meg :)

Skrevet

Hvorfor skal det være harry? Er folk i dag så redde for å bli sett på som harry med en gang man gjør/mener/liker noe som ikke saueflokken gjør? Må si jeg rister på hodet av alle de "er dette harry?" Spm... Jeg er med i kor og elsker det. Til og med et kristent kor enda jeg ikke er kristen...

 

Anonymous poster hash: 75fce...d19

Skrevet

At kor er harry? Hæ? Hvorfor skulle der være det? Syns det er utrolig flott jeg. Synger ikke i kor selv, men har lyst.

Skrevet

Harry med kor? Det er vel noe av det minst harry som finnes spør du meg!

Harry er grilldress, bleika hår, lunkne grillpølser, danseband, Jysk-stil, Johnny, Ronny og Conny.

 

Anonymous poster hash: 06548...882

Skrevet

Skjønner ikke hvordan kor kan være harry.

jeg elsker kor, men skjønner at andre kan syntes det ser kjedelig ut.

men harry, på linje med grilldress og svenskehandel kan det da umulig være.

 

Anonymous poster hash: 44163...f58

Skrevet

Om det er harry med å synge i kor bryr meg ikkje. Eg gjere det og lika det godt. Og kjem ikkje til å slutta med den hobbyen eg har hatt dei siste 24 åra.

Skrevet

Nei jeg synes det er svært lite hary.

 

Skulle egentlig ønske flere barn og voksne hadde sunget i kor, da tror jeg verden hadde vært et bedre sted :laugh:

Skrevet

Herregud, nei. Hva i allverden skulle være harry med å synge i kor?

Skrevet

Harry med kor?! Da har jeg hørt det og.. Tror få folk setter harry og kor i samme setning, er heller motsatt. Kor er lite harry.. Kan ikke se for meg korister stille med grilldress og pølse fra essoen....



Anonymous poster hash: 677bd...9b5
Skrevet

Nei herregud er det harry og, nå.

Syng i vei og kos deg

 

Anonymous poster hash: d117e...033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...