Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Venter nr 4, og det blir mitt 3. keisersnitt. Fikk dere mer komplikasjoner etter ks nr 3 enn de tidligere? Er drit nervøs, enda det er mange mnd igjen. . Anonymous poster hash: 94ccf...56a
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #2 Skrevet 12. september 2014 Hei lurer selv, har keisersnitt i januar og blir da mitt 3. Anonymous poster hash: 6be0f...cf5
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #3 Skrevet 12. september 2014 Har hatt fem keisersnitt, og ingen flere komplikasjoner enn det første! Men alltid en generell fare for komplikasjoner ved keisersnitt da. Og livmoren kan bli svak etter å ha blitt skjært i flere ganger, så det er en risiko hvis en får rier. Derfor keisersnitt blir planlagt litt før termin! Men dette har de kontroll på! I etterkant var det ingen forskjell for min del i allefall:) Anonymous poster hash: b151e...c2a
kiki1980 Skrevet 12. september 2014 #4 Skrevet 12. september 2014 Henger meg på her,planlegger tredje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå