Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Altså, hvor lenge finnes det bevis på at man har vært i barnevernet? Denne saken ble henlagt og bv konkluderte med at mor er en god omsorgsperson. Anonymous poster hash: a0ca2...191
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 For alltid. Anonymous poster hash: bb132...225
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Så vidt jeg vet - for alltid. Er viktig å lagre det f.eks. ift dem som ønsker å gå til sak mot kommunen når de blir voksne etc (de som mener de ble sviktet av bv). Barn har også rett til å få innsyn i mappa si når de blir 15 år. Sikkert flere grunner også... det var det jeg kom på i farten. Anonymous poster hash: 635d7...d06
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #5 Skrevet 12. september 2014 Min mor ble meldt til barnevernet to ganger i min ungdomstid og jeg var i samtale med de, men de har ikke papirer på meg i det hele tatt i systemet :/ De brydde seg ikke i det hele tatt... Anonymous poster hash: 0b9ea...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå