Gå til innhold

Hvor lenge skal det gjøre vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen uker siden klarte jeg å slå hånda mi hardt borti en seng (nei, ikke under sex). Slo siden av hånda under lillefingeren og det gjorde ganske vondt der og da. Lærte ungen på 2,5 å si shit i samme slengen.. Men altså smertene gikk raskt over, men problemet er at hver gang jeg kommer nær det området (dulter borti en kant e.l) gjør det vondt. Det skjærer. Hvor lenge skal det gjøre vondt? Jeg har jo bare forslått den :s irriterende og vondt...

Anonymous poster hash: d5df5...a99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo et ben der som man kan briste, men da ville du mest sannsynlig ha merket det ved noen bevegelser også.

Det går også nerver akkurat der, og det kan av og til være vondt litt lenger etter en ordentlig smell.

Anonymous poster hash: 0d1d1...1e2
Skrevet

Det er jo et ben der som man kan briste, men da ville du mest sannsynlig ha merket det ved noen bevegelser også.

Det går også nerver akkurat der, og det kan av og til være vondt litt lenger etter en ordentlig smell.

Anonymous poster hash: 0d1d1...1e2

Tenker ikke at det er brist, for gjør kun vondt når jeg kommer borti med en kant eller jeg setter neglen på akkurat det punktet.

Satser på at det snart blir bedre, spesielt mtp at jeg driver med en idrett hvor det er vanlig at man får noen slag akkurat der..

Anonymous poster hash: d5df5...a99

Skrevet

Forslo handleddet veldig for nokre år sida, gjorde vondt i 2-4 uker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...