Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Herregud, jeg har begynt å flørte på tinder! Haha, så herlig å kjenne seg litt attraktiv, selvom det kun er overfladisk pjatt. Men helt overfladisk er det ikke. Er det noen her inne som har funnet kjærligheten på tinder? Det blir jo egentlig som nettdating, men deter så kleint føler jeg. Hvis man skal ta steget videre å møtes. Hvordan gjør man det? Har tre flørter gående der, han ene maser veldig om å møtes, men han er jeg ikke så ivrig på. Han andre virker som en veldig seriøs type, avbalansert, voksen...han er veldig koselig. Og han hadde jeg blitt glad om inviterte på kaffe, men han slår meg som noe sjenert. Tredjemann er sånn morsomkar og han gjør seg faktisk litt kostbar ved å kanskje ta kontakt hver tredje dag eller sånn for å check in nei guri så moro jeg har det. Men kan jeg invitere uten at det virker desperat? Og hvor lenge snakker man sammen i forkant? Hva er lurt, sånn taktisk? Anonymous poster hash: 03677...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå