Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Det var jeg som gjorde det slutt og jeg har lenge ønsket å gjøre det slutt. Nå er det to/tre uker siden bruddet og jeg er ljempe deprimert. Han behandlet meg ikke bra, brukte narkotika og er manipulerende. Nå synes jeg så synd på han. Har i flere år gjort ALT for at han ska komme innafor resten av samfunnet - slutte med narkotika og bli mer "normal". Forstå meg rett. Lurer på hvordan han har det nå! Jeg klarer ikke å gi slipp. Tenker masse på han! Lurer på om han nå flørter med andre, om han kommer til å finne seg ny dame, hvordan hans nye kjæreste kommer til å være, hvordan hun ser ut..... Uff, føler meg tullete Snille meg har godtatt alt for mye, og endelig har jeg innsett at jeg kan ikke utsette meg selv for dette forholdet mer, bare fordi jeg vil at han skal ha det bra! Vi har stått på stedet hvil i flere år, uten å rikket oss av flekken. :/ Anonymous poster hash: abceb...c79
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Gratulerer som har greid å komme deg ut av et destruktivt forhold! Det du går gjennom nå er nok en sorgprosess over at det ikke ble slik du hadde håpt at det skulle bli, slik du jobbet så hardt for at det skulle bli. Du sørger over hans gode sider. Det er helt naturlig og forståelig. Men du kan ikke gjøre endringene for ham, han må ville det nok selv - noe han tydeligvis ikke har gjort, eller i hvert fall ikke er klar for. Ikke se tilbake med rosa briller på deg, se det slik det var. Det har tydeligvis ikke vært noe som har vært bra for deg, og skulle du fortsatt så hadde du kommet til å kaste bort tiden på å prøve å redde en som ikke kan reddes før han gjør det selv. Du fortjener langt bedre, du fortjener en som har alle de gode sidene UTEN narkotikaen og alt det medfører. Tillat deg selv å sørge, det er helt normalt i en periode. Men tenk også at dette har gjort deg sterk, og du skal greie deg videre. Det tar tid, men en dag kommer du til å føle deg fri og finne en mann som er riktig for deg. Klem Anonymous poster hash: 5e17e...dd7
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Deprimert? Er du sikker på det er det du mener Anonymous poster hash: fd905...d81
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Jeg levde fire år i et dårlig forhold, før jeg klarte å gjøre det slutt. Den dagen han flyttet, sluttet jeg å leve. Jeg eksisterte ikke, jeg bare overlevde. Ingenting var spennende, gøy eller interessant. Jeg brukte et år på sorgprosessen, selv om det var jeg som ville ut av forholdet. Jeg tror det er normalt. Anonymous poster hash: c8fe9...705
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Ille finn på å gå tilbake. De tankene du har er normale etter et langvarig forhold. Du må finne en ny måte å mestre hverdagen på.. uten han. Tro meg.. det blir nok bedre snart! Du vil finne en som gjør deg lykkelig. Klem Anonymous poster hash: ffd95...7e2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Ikke * Anonymous poster hash: ffd95...7e2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Ikke snu deg tilbake. Er 3 uker siden jeg gikk også, etter 25 år. Dårlig forhold over mange år. Jeg var nok mer ferdig enn deg for jeg tar nå hver dag med et smil, endelig fri. Kom deg videre. Klem Anonymous poster hash: 11832...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå