Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Er i uke 35 med mitt andre barn og siden i ettermiddag har jeg hatt kjempe vonde kynnere. Magen er konstant hard og det er så vidt jeg klarer å gå....gjør vondt:S what to do....hvis det er slik i morgen burde jeg kanskje kontakte jordmor?:S Anonymous poster hash: afae0...5c2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 er bedre når jeg sitter, føler ikke at det er særlig vondt da, mere ubehag med hard mage... Anonymous poster hash: afae0...5c2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Mulig fødsel på gang....men hør med føden du;) Anonymous poster hash: 011bd...72b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Jeg har hatt sånne kynnere. Fikk nesten ikke puste av de når jeg satt, og da var det modning på gang. Spennende om det er fødsel på gang da, men hadde vel vært greit at baby er litt til inni magen :-) Anonymous poster hash: 99ddb...f6f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Det kan være "maserier", og det kan være fødsel på gang. Jeg var i samme situasjon i uke 34, og føden ba meg da komme inn for en sjekk. Hvis det er ordentlig vondt, er det grunn til å ringe føden, synes jeg. Anonymous poster hash: 1351d...f05
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Det sies at kynnere ikke skal være vonde. Jeg hadde vonde og mye kynnere fra uke 20 i mitt første svangerskap, og ble sykemeldt for stress, det hjalp og ta det med ro. Når du er så langt på vei, og ikke får pause, ville jeg ringt og hørt med føden for sikkerhets skyld. Anonymous poster hash: 87a66...eec
LivetErEnLek Skrevet 12. september 2014 #8 Skrevet 12. september 2014 Jeg har hatt kynnere fra ca uke 14-15 og de blir bare verre. Er nå i uke 38 og det kjennes ut som om jeg går i fødsel hver dag. Så at kynnere ikke skal gjøre vondt gjelder i alle fall ikke for meg. .
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #9 Skrevet 12. september 2014 Gir de seg om du endrer stilling da? Hadde nok ringt jordmor og forhørt meg. Anonymous poster hash: ea5b8...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå