Gå til innhold

Hva er det flaueste du har opplevd?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke hva det flaueste er, men jeg har opplevd min kvote av flauheter.

Da jeg jobbet som frisør for mange år siden, opplevde jeg noe jeg syns var rimelig flaut med en kunde av meg.
Jeg aaaner ikke hvordan jeg klarte det, men jeg blir temmelig flau bare av å tenke på det.
Jeg skulle klippe en mann som var i riktig så godt humør. Så hyggelig tenkte jeg og jattet med, på frisøvis...
Etter en stund spurte han "er det alltid sånn hos dere?"
Hva tenkte jeg?
Og da noe som "Hva tenker du på?"
Så nikket han bare mot speilbildet mitt og tro meg jeg fikk innvendig hakeslipp og kjente ørene ble helt røde.
Jeg aner som sagt ikke hvordan det hadde skjedd, men at jeg hadde det travet den morgen er sikkert.
For det var speilbildet mitt og speilbildet viste at ikke nok med at eg ikke hadde fått på meg blusen ordentlig, men halve den venstre puppen var blottet, med brystvorte og det hele.
Herre, som sagt  jeg aner ikke.
Men jeg ble så satt ut at jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg prøvde å bevare fatningen.
Det ente med at jeg bare smilte og klippet videre...!
Etter en stund beklaget jeg meg og gikk på do og fikset, og må tro det kom noen ydmyke tårer der, jeg klarte ført å gå ut når rødmen hadde gitt seg.
Jeg gikk ut og klippet videre, men jeg var ikke høy i hatten.
Sa ikke så mye, men smilte og jattetet lett med..Mens tankene var heeelt andre steder.

Jeg vet ikke hva som hadde skjedd, men har ihvertfall alltid vært nøye med å få puppene på plass før jeg løper ut døren etter dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...