Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Leste for en stund siden om fødselspsykose og fødselsdepresjoner. Er så redd for å få det. Ser for meg i et brøkdels av et sekund noen ganger at jeg skader barnet mitt. Men vil jo absolutt ikke gjøre det, er bare redd for at jeg skal gjøre det. Redd for å få fødselspsykose og gjøre det. Burde jeg går til psykolog? Er det stor sjanse for å få det? Hjelper ikke at jeg leste om baby Brianna, alle de detaljene om hva de gjorde med henne sitter som støpt på hjernen:-/ Anonymous poster hash: 80592...07b
¤Hippie¤ Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Er det en grunn til at du er redd for å få det? Hvis du sliter med angst og depresjoner burde du skaffe hjelp med en gang. Hvem som helst kan få fødselsdepresjon, men jeg har nok litt vondt for å tro at du blir så psykotisk at du skader barnet ditt. Kjenner du at ting blir tøft og du er sliten, be om hjelp med en gang!! Dette kommer til å gå så bra :-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Ta det opp med lege/jordmor på neste time, så er de klar over hva du tenker på og evt tar dette opp etter fødsel. Anonymous poster hash: 7522c...1d5
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Sliter ikke med depresjoner men med angst for alt mulig. Babyen er en måned gammel og er nr tre. Hadde ikke depresjoner med de andre. Skal kontakte psykolog. Anonymous poster hash: 80592...07b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå