Gå til innhold

baby har ikke bæsjet på en uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min som er tre mnd gammel har ikke bæsjet på en uke, og det virker som hun har ubehag av dette. Full ammes. Noen som har tips for å få fart på sakene?

Anonymous poster hash: cf51e...4b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maltekstrakt.

når mann fullammer?

Anonymous poster hash: cf51e...4b2

Skrevet

Babyen min har heller ikke bæsjet siden søndag, så ga sviskesaft nå i kveld. En time etterpå bæsjet hun masse! Om det var tilfeldig vet jeg ikke, men svisker kan jo få fart på ting;) min er 4 mnd og fullammes.

Anonymous poster hash: 79e1c...142

Skrevet

Min baby bæsjet ca hver tredje uke da jeg fullammet. Men hn hadde ikke ubehag av det, hverken vondt i magen eller vondt når bæsjen kom.

Har du prøvd med forsiktig 'gymnastikk' med bena? Litt tøy og bøy og forsiktig press mot magen?

Anonymous poster hash: be0c2...7da

Skrevet

Da min mini var mindre og han ble fullammet bæsjet han veldig sjeldent. Rekorden var 4 (!!) uker uten avføring. Det er ikke noe problem så lenge h*n kun får morsmelk. :)

Anonymous poster hash: dcbda...4fe

Skrevet

Ja, det er jo ikke mye som skal til. En liten dråpe eller to. 

Ellers kan jeg anbefale deg å massere magen, med klokka og etterpå presse beina til babyen opp mot magen mens h*n sitter på fanget, godt støttet selvsagt. 

Skrevet

fikk beskjed om å gi gutten min sviskemos... vet ikke om det stemmer. gutten min ar også ca 3mnd, men skal vist være greit selv om det står 4mnd på glasset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...