Gå til innhold

Bonusmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjæreste med en fyr med to fine barn, ei jente på tre år og en gutt på 9. De har 50/50 løsning. Nå ønsker moren opplysninger om meg... Jeg er bare kjæreste og ser barna svært lite foreløpig. Overnatter aldri når barna er der osv. Har møtt dem, men utenfor hjemmet. Er det noen grunn til at hun trenger å vite så mye om meg? Hva skal hun evt med opplysningene? Vi har vært sammen i noen måneder.

Anonymous poster hash: 9d537...976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at hun ber om personlige opplysninger?

Det kan hun ikke. Men det er vel positivt hvis hun ønsker å treffe deg? I hyggelige former selvsagt.

Jeg forstår at mødre gjerne vil vite hvem som omgås deres barn jevnlig.

Anonymous poster hash: add3c...c02

Skrevet

Hva slags opplysninger? Dersom samboer og jeg ikke var sammen og han hadde ny kjæreste ville jeg også visst hvem som var sammen med barna mine:) Hadde selvsagt stolt på at han valgte en bra dame,men greit å vite:)

Anonymous poster hash: f52de...c7b

Skrevet

Hun har ikke ytret noen ønske om å treffe meg. Nesten tvert i mot. Hun ønsker personlige opplysninger... Slikt som hvor jeg bor, hvor mange barn jeg har, hva jeg jobber med osv. Føles litt rart for meg.

Skrevet

Som mamma til et barn som høyst trolig vil ha en bonusmamma eller to iløpet av sitt liv, skjønner jeg godt at hun lurer på hva slags type du er. Men det kommer jo helt an på hva hun ønsker å vite. Hva du heter, om du jobber/studerer, om du har barn selv, og slike helt naturlige ting er da helt vanlig å spørre om, derimot om hun ønsker å vite hvem du har datet tidligere, hvor stor bankkonto du har, om du har krasja en bil o.l blir litt merkelig igjen.

Skrevet

Hun har ikke ytret noen ønske om å treffe meg. Nesten tvert i mot. Hun ønsker personlige opplysninger... Slikt som hvor jeg bor, hvor mange barn jeg har, hva jeg jobber med osv. Føles litt rart for meg.

Det synes jeg er drøyt.

Hadde vel sagt at hun kunne få treffe meg når BF og jeg ble såpass seriøs at vi er sammen også når barna er der.

Å kreve personlige opplysninger kan hun ikke.

Anonymous poster hash: add3c...c02

Skrevet

Hun vet godt hva jeg heter og hvor mange barn jeg har. Saken er at han og jeg er jo bare kjærester. Vi har ingen planer om å bo sammen på minst to år. Jeg hadde selv ønsket å vite enkle ting om kjæresten til eks, men jeg føler at dette blir litt ekkelt... :(

Skrevet

Dette kan vel knapt kalles personlige opplysninger? Dersom du er så var pga dette tror jeg du skal tenke deg godt om før du går inn i et forhold med en mann med barn.

Dette atvjeg som en selvfølge at jeg hadde fått vite ganske raskt om far hadde fått ny dame! Du vet jo dette om henne?

Anonymous poster hash: 9869e...c63

Skrevet

Hun har ikke ytret noen ønske om å treffe meg. Nesten tvert i mot. Hun ønsker personlige opplysninger... Slikt som hvor jeg bor, hvor mange barn jeg har, hva jeg jobber med osv. Føles litt rart for meg. Anonymous poster hash: 9d537...976

Det synes jeg er drøyt.

Hadde vel sagt at hun kunne få treffe meg når BF og jeg ble såpass seriøs at vi er sammen også når barna er der.

Å kreve personlige opplysninger kan hun ikke. Anonymous poster hash: add3c...c02

Jeg synes ikke det var så personlige opplysninger. Hun trenger ikke vite adressa, men om du bor nærme eller langt borte. Antall barn er også relevant, siden de kanskje skal omgås hennes barn. Yrke reagerer jeg heller ikke på.

Så sant hun ikke trenger opplysningene til å oppsøke deg, da.

Anonymous poster hash: 5917b...595

Skrevet

Personlige opplysninger?

Hvem du er (navn, jobb, barn, hvir du er fra) er da helt vanlige opplysninger som ikke er hemmeligstemplet. Det er helt naturlig at hun vil vite dette.

Det rare her er at du synes dette er ekkelt..

Anonymous poster hash: 840b6...aec

Skrevet

Er ingen opplysninger som er hemmeligstemplet. Jeg ser bare ikke hvorfor hun må vite så mye om meg akkurat nå som vi er bare kjærester. Jeg syns ikke det er noe hyggelig at hun må spørre og grave om meg. Hadde hun derimot vært imøtekommende og glad så hadde jeg ikke vært så skeptisk.

Skrevet

Er ingen opplysninger som er hemmeligstemplet. Jeg ser bare ikke hvorfor hun må vite så mye om meg akkurat nå som vi er bare kjærester. Jeg syns ikke det er noe hyggelig at hun må spørre og grave om meg. Hadde hun derimot vært imøtekommende og glad så hadde jeg ikke vært så skeptisk.

Du har truffet barna hennes, og fet høres også ut som hun har truffet deg? Iom at du skriver at hun ikke er imøtekommende og glad?

Dette er helt naturlig å spørre om - ville heller reagert om Mamman ikke viste interesse for en person hennes barn potensielt kan komme til å omgås mye.

Hadde jeg vært mor hadde jeg Google deg opp og ned i mente og hentet inn alle opplysninger jeg kunne funnet on deg.

Vær glad hun spør! Jeg hadde tatt det som et signal om at hun har tro på at exmannen har funnet en jente han er seriøs om .

Skrevet

Du har truffet barna hennes, og fet høres også ut som hun har truffet deg? Iom at du skriver at hun ikke er imøtekommende og glad?

Dette er helt naturlig å spørre om - ville heller reagert om Mamman ikke viste interesse for en person hennes barn potensielt kan komme til å omgås mye.

Hadde jeg vært mor hadde jeg Google deg opp og ned i mente og hentet inn alle opplysninger jeg kunne funnet on deg.

Vær glad hun spør! Jeg hadde tatt det som et signal om at hun har tro på at exmannen har funnet en jente han er seriøs om .

Gjest MammaTilFelix
Skrevet

Det der er da helt greie spørsmål? Når en venn, kollega etc av meg får ny kjæreste så er det naturlig for meg å spørre om vedkommendes navn, alder, bosted, yrke, om vedkommende har barn.. Jeg ville ihvertfall likt å visst dette om damen som omgås mitt barn!!

Hvorfor synes du at dette var ekle spm???

Skrevet

Jeg er mer skeptisk til deg som syns det der er ekkelt. Jeg kommer jammen meg til å spørre om det samme når eksen får seg kjæreste. Det er da helt naturlig. 

Skrevet

De fleste foreldre ønsker å vite litt om den som omgås barnet deres. Det er helt vanlig og normalt.

Anonymous poster hash: e99dd...fc6

Skrevet

Hvordan kan du kalle deg selv bonusmamma når du knapt har møtt barna?

Anonymous poster hash: e5940...8c6

Skrevet

Forøvrig litt snodig at du har "bonusmamma" som overskrift, men skriver igjen og igjen at du bare er pappaens kjæreste. 

Skrevet

Jeg skjønte ikke overskriften?..

Jeg forstår at mor ønsker å vite litt om den personen som kan ende opp med far.

Skrevet

Dette med å kalle seg bonusmamma tar jo helt av. Snart kommer innlegget:

"Jeg hadde et one-night-stand en en fyr - venninna mi sier det blir feil at jeg kaller meg bonusmamma til ungene hans"

Gjest MammaTilFelix
Skrevet

Dette med å kalle seg bonusmamma tar jo helt av. Snart kommer innlegget:

"Jeg hadde et one-night-stand en en fyr - venninna mi sier det blir feil at jeg kaller meg bonusmamma til ungene hans"

Hø hø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...