Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Har et spm ang ubunden tid. Hvis dere ikke får tatt ut ubunden tid en uke, hvordan løser dere det da? Har man krav på å få de tilbake eller må man anse dem som tapt? Anonymous poster hash: ffb3f...f41
gutter.3 Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Alt jeg jobber over min arbeidstid skriver jeg opp som avspasering!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Tatt ut? Som å jobbe den ubundne tiden eller ikke? Om jeg jobber mer blir det avspasering. Anonymous poster hash: 48e1b...7dc
Nettie+jentungen Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Skal vel egentlig skrive det som avspasering, men glemmer det litt.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Ta ut ubunden tid? Sbjønner rett og slett ikke hva du mener. Jeg jobber dager på 6,45 t. De 4 timene utover dette er ubunden tid. Disse timene bruker jeg til planlegging, dokumentasjon, Foreldrebrev, månedsplan, lese meg opp på fagstoff, følge opp enkeltbarn, samtaler, planlegge avdelingsmøter osv osv. Har jo aldri ubunden tid TIlGODE..?? Bruker jo hvertfall de 4 t hver uke, om ikke mer. Kan noen forklare? Anonymous poster hash: 609c9...d2a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Jeg over her: om jeg ikke bruker de 4 timene hver uke, skjer det ingenting. Førskolelærerne uten ansvar bruker ikke dette hver uke og får betalt som om de skulle ha brukt de. Anonymous poster hash: 609c9...d2a
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 HI her. Jeg mener hva hvis man ikke får ubunden tid fordi at det kanskje heller er behov for at du er å jobber på avdelingen. Altså 7.5 timer hver dag. Anonymous poster hash: ffb3f...f41
skjotta Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Ta ut ubunden tid? Sbjønner rett og slett ikke hva du mener. Jeg jobber dager på 6,45 t. De 4 timene utover dette er ubunden tid. Disse timene bruker jeg til planlegging, dokumentasjon, Foreldrebrev, månedsplan, lese meg opp på fagstoff, følge opp enkeltbarn, samtaler, planlegge avdelingsmøter osv osv. Har jo aldri ubunden tid TIlGODE..?? Bruker jo hvertfall de 4 t hver uke, om ikke mer. Kan noen forklare? Anonymous poster hash: 609c9...d2a Jeg har en dag i uka da jeg jobber 3,5 timer (06:45 - 10:15) dersom noen er syke eller noe skjer hender det at jeg må stå over den tiden, men mengden planlegging minker jo ikke. Jeg skriver ikke avspasering dersom jeg må stå over en halvtime, men blir det oppom en time og oppover så skriver jeg.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Vi har to timer i uka planleggingstid bunnet til arbeidsplassen og to timer i uks planleggingstid som ubunden tid. Dersom jeg pga uforùtsette hendelser ikke får tatt den planleggingstiden som er bunnet til jobben, men må inn på gruppa og jobbe, avklarer jeg dette med fagleder. Dersom det dukker opp mulighet i løpet av uka til å gå i fra og planlegge så gjør jeg det. Hvis ikke, skriver jeg det som avspasering. Anonymous poster hash: 5bd9f...4c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå