Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Kan NAV straffes for å overstige saksbehandlings tiden sin? Er 1 måned på overtid om AAP. Og får ikke betalt regninger. Er alenemor med 2 barn. Anonymous poster hash: 324f0...cd1
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Det hadde jo faktisk vært litt interessant dersom de kunne bli det. Jeg fikk svar på en søknad for et par måneder siden. Søknaden ble sent inn i mai 2007! Kjappe NAV ja... Anonymous poster hash: f1e5b...58e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Ring forvaltningen og KLAG. Du må jo søke sosialstønad i mellomtiden, så du har noe å leve av! Anonymous poster hash: d8efb...b4f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Ville ringt inn og dobbeltsjekket at søknaden er kommet der den skal. Viktig å holde seg oppdatert, da det er masse som blir borte i systemet der. Anonymous poster hash: e33fc...fde
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Kan NAV straffes for å overstige saksbehandlings tiden sin? Er 1 måned på overtid om AAP. Og får ikke betalt regninger. Er alenemor med 2 barn. Anonymous poster hash: 324f0...cd1 Hvilken saksbehandlingstid er du blitt opplyst om da? Vanlig saksbehandlingstid på aap er 2-4 mnd... Sjekk med nav på tlf 55553333 så kan de se status på saken - er du sikker på at all dokumentasjon er kommet inn f.eks? Anonymous poster hash: 3a460...a73
Anonym bruker Skrevet 12. september 2014 #6 Skrevet 12. september 2014 Ja da. Ble egentlig lovet penger i slutten av juni av saksbehandler. Men så fikk jeg brev om behandlingstid til 10 august. Enda ikke ferdig. Har oppsøkt kontorer og ringt sikkert 11 ganger i løpet av denne tiden. Gi de 1 uke til. Ha litt is i magen. Vær forsiktig med de pengene du får. Er de beskjedene jeg får. Anonymous poster hash: 324f0...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå