Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Politiet legger vekk hundedrapssaken! http://www.nrk.no/rogaland/politiet-legg-vekk-hundedrapssak-1.11927396 Dette er jo nesten ubegripelig med tanke på at mannens egne uttalelser til media om at han ønsket å sette et eksempel. Fritt frem med hagla, må bare sørge for å ikke ha mer enn ett vitne..... Anonymous poster hash: 0238d...3be
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Neste gang er det barna som er på slang som møter hagla hans. Han er ikke en god mann! Nesten så man vurderer å flytte. [i]Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 44c9c6a46a88350ada0bb1812df75c3b"] 44c9c...c3b [/acronym] [/i]
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Neste gang er det barna som er på slang som møter hagla hans. Han er ikke en god mann! Nesten så man vurderer å flytte. Anonymous poster hash: 44c9c...c3b Men selv om du flytter ville jeg lært barna at det er galt å stjele fra andre. Anonymous poster hash: f9889...39f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Neste gang er det barna som er på slang som møter hagla hans. Han er ikke en god mann! Nesten så man vurderer å flytte. Anonymous poster hash: 44c9c...c3b Men selv om du flytter ville jeg lært barna at det er galt å stjele fra andre. Anonymous poster hash: f9889...39f Det vet de, men det er fortsatt ikke dødsstraff for tjuveri i Norge i dag Anonymous poster hash: 44c9c...c3b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Mannen som skjøt hunden innrømmet i media før han var intervjuet av politiet at han skjøt hunden for å skape et eksempel. Dette er etter loven straffbart. Han gjorde ikke noe av det han er pliktig til å gjøre FØR han ev. skulle velge å skyte hunden, dermed er det han gjorde ulovlig. Skal det være så lett å trekke frem hagla og skyte i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en hund som vil bli drept, frykter jeg. Her mener jeg politiet ikke kan ha gjort god nok jobb - mannen hadde jo innrømmet at han hadde gjort og årsaken til at han gjorde det. At politiet overser det at mannen har gått ut og innrømmet hva og hvorfor, og at mannens hva og hvorfor helt klart er ulovlig etter en hel rekke paragrafer... det blir bare en hån. Jeg håper inderlig at hundeeier anker politiets beslutning! Anonymous poster hash: 0238d...3be
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Skal det være så lett å trekke frem hagla og skyte i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en hund som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: 0238d...3be Skal det være lov å la bestialske hunder løpe fritt omkring i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en sau som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: f9889...39f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Skal det være så lett å trekke frem hagla og skyte i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en hund som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: 0238d...3be Skal det være lov å la bestialske hunder løpe fritt omkring i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en sau som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: f9889...39f Hva er du mest redd for? En løs hund eller en skyteglad mann med hagle? Anonymous poster hash: 44c9c...c3b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Skal det være så lett å trekke frem hagla og skyte i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en hund som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: 0238d...3be Skal det være lov å la bestialske hunder løpe fritt omkring i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en sau som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: f9889...39f Hva er du mest redd for? En løs hund eller en skyteglad mann med hagle? Anonymous poster hash: 44c9c...c3b Det beror på. Er den løse hunden min på den skyteglade mannens eiendom? Anonymous poster hash: f9889...39f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Skal det være så lett å trekke frem hagla og skyte i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en hund som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: 0238d...3be Skal det være lov å la bestialske hunder løpe fritt omkring i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en sau som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: f9889...39f Hva er du mest redd for? En løs hund eller en skyteglad mann med hagle? Anonymous poster hash: 44c9c...c3b Det beror på. Er den løse hunden min på den skyteglade mannens eiendom? Anonymous poster hash: f9889...39f Du skriver "...frykter jeg" og da lurer jeg på hva du frykter mest av en løs hund eller en skyteglad mann med hagle? Anonymous poster hash: 44c9c...c3b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Skal det være så lett å trekke frem hagla og skyte i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en hund som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: 0238d...3be Skal det være lov å la bestialske hunder løpe fritt omkring i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en sau som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: f9889...39f Hva er du mest redd for? En løs hund eller en skyteglad mann med hagle? Anonymous poster hash: 44c9c...c3b Det beror på. Er den løse hunden min på den skyteglade mannens eiendom? Anonymous poster hash: f9889...39f Du skriver "...frykter jeg" og da lurer jeg på hva du frykter mest av en løs hund eller en skyteglad mann med hagle? Anonymous poster hash: 44c9c...c3b Så lenge jeg ikke har en hund som løper løs etter sauene til denne skyteglade mannen så frykter jeg han heller ikke. Men var jeg bonden med sauer som kan dø av stress hvis en hund jager de ville jeg helt klart ha vært redd for en løs hund. Anonymous poster hash: f9889...39f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Skal det være så lett å trekke frem hagla og skyte i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en hund som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: 0238d...3be Skal det være lov å la bestialske hunder løpe fritt omkring i fremtiden så vil vi se mange stygge saker i fremtiden. Da er det ikke bare en sau som vil bli drept, frykter jeg. Anonymous poster hash: f9889...39f Hva er du mest redd for? En løs hund eller en skyteglad mann med hagle? Anonymous poster hash: 44c9c...c3b Det beror på. Er den løse hunden min på den skyteglade mannens eiendom? Anonymous poster hash: f9889...39f Du skriver "...frykter jeg" og da lurer jeg på hva du frykter mest av en løs hund eller en skyteglad mann med hagle? Anonymous poster hash: 44c9c...c3b Så lenge jeg ikke har en hund som løper løs etter sauene til denne skyteglade mannen så frykter jeg han heller ikke. Men var jeg bonden med sauer som kan dø av stress hvis en hund jager de ville jeg helt klart ha vært redd for en løs hund. Anonymous poster hash: f9889...39f Så du anser deg som trygg så lenge du ikke har hund som løper løs og du anser barna dine som trygge? Det er altså hunden du frykter mest. Anonymous poster hash: 44c9c...c3b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #12 Skrevet 11. september 2014 Det forundrer meg ikke. Slike grusomheter skjer hele tida. Anonymous poster hash: fb872...bed
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #13 Skrevet 11. september 2014 Dere får lage et rosetog da vettu... Eller bare holde kjøterne deres i bånd. Anonymous poster hash: fcac4...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå