Gå til innhold

Da er det bare å starte forfra da...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lillesøster som skal bli mamma om en mnd  og hun fikk vite på oul at hun ventet en liten jente . Og siden jeg og andre søsteren vår bare har gutter så var gleden stor over at det endelig skulle komme en jente inn i familien.

 

Vår lillesøster er i starten av 20 årene, student og blir alenemor så jeg og min søster som har god råd startet å handle inn babytøy, sengetøy og annet utstyr hun trenger til babyen. Og endelig hadde vi en grunn til å gå i jenteavd så det ble mye rosa. hehehe

 

Vår lillesøster var på ul i går og der viser det seg at det ikke er en jente, men en gutt!

 

Så nå må vi starte helt forfra igjen, men heldigvis har vi en del blått på loftet begge 2 så gutten skal nok slippe å gå i rosa ;)



Anonymous poster hash: 30fe8...bb9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK

 

Anonymous poster hash: 22b8f...987

Skrevet

Så snille dere er. Koselig lesning :)



Anonymous poster hash: 5c895...ef6
Skrevet

Takk for at du informerer.



Anonymous poster hash: 26244...537
Skrevet

He-he... sånn kan det gå!

 

Men ingen krise med rosa til gutt heller, da. Har flere venninner med gutter som i perioder har hatt rosa og/eller lilla som yndlingsfargene og krevd klær i disse fargene :)



Anonymous poster hash: 79494...152
Skrevet

 

Takk for at du informerer.

 

Anonymous poster hash: 26244...537

 

Bare hyggelig :)

HI

 

Anonymous poster hash: 30fe8...bb9

Skrevet

Sånt skjer. Utrolig koselig gjort av dere da:)



Anonymous poster hash: 32a4d...f15
Skrevet

Koselig gjort ja, men dere burde ikke heller gi henne penger til å kjøpe klærne selv da? Hun har jo sikkert lyst til å velge litt selv også... tenk så mye du koser deg med å kjøpe det... det går hun som er moren glipp av :(



Anonymous poster hash: 6b0c3...2cb
Skrevet

 

Koselig gjort ja, men dere burde ikke heller gi henne penger til å kjøpe klærne selv da? Hun har jo sikkert lyst til å velge litt selv også... tenk så mye du koser deg med å kjøpe det... det går hun som er moren glipp av :(

 

Anonymous poster hash: 6b0c3...2cb

 

 

Ja det er virkelig slemt å kjøpe klær til tantebarnet sitt. Huff og huff.

 

Anonymous poster hash: c0a77...2de

Skrevet

Jøss, jeg ville helst kjøpe ting selv når jeg var førstegangs. Men for all del, om dere har samme smak og hun har sagt det er ok så er det jo snillt.



Anonymous poster hash: 1f99d...940
Skrevet

Herregud, så mange grinebitere her!

 

Hyggelig av dere å handle inn klær til babyen. Det blir hun nok kjempeglad for!:) Det var nå enda godt at det ble oppdaget at det er en gutt slik at tøyet kan byttes.

 

Anonymous poster hash: 419e8...c9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...