Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Jeg har en lillesøster som skal bli mamma om en mnd og hun fikk vite på oul at hun ventet en liten jente . Og siden jeg og andre søsteren vår bare har gutter så var gleden stor over at det endelig skulle komme en jente inn i familien. Vår lillesøster er i starten av 20 årene, student og blir alenemor så jeg og min søster som har god råd startet å handle inn babytøy, sengetøy og annet utstyr hun trenger til babyen. Og endelig hadde vi en grunn til å gå i jenteavd så det ble mye rosa. hehehe Vår lillesøster var på ul i går og der viser det seg at det ikke er en jente, men en gutt! Så nå må vi starte helt forfra igjen, men heldigvis har vi en del blått på loftet begge 2 så gutten skal nok slippe å gå i rosa Anonymous poster hash: 30fe8...bb9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 OK Anonymous poster hash: 22b8f...987
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Så snille dere er. Koselig lesning Anonymous poster hash: 5c895...ef6
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Takk for at du informerer. Anonymous poster hash: 26244...537
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 He-he... sånn kan det gå! Men ingen krise med rosa til gutt heller, da. Har flere venninner med gutter som i perioder har hatt rosa og/eller lilla som yndlingsfargene og krevd klær i disse fargene Anonymous poster hash: 79494...152
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Takk for at du informerer. Anonymous poster hash: 26244...537 Bare hyggelig HI Anonymous poster hash: 30fe8...bb9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Sånt skjer. Utrolig koselig gjort av dere da:) Anonymous poster hash: 32a4d...f15
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #8 Skrevet 11. september 2014 Koselig gjort ja, men dere burde ikke heller gi henne penger til å kjøpe klærne selv da? Hun har jo sikkert lyst til å velge litt selv også... tenk så mye du koser deg med å kjøpe det... det går hun som er moren glipp av Anonymous poster hash: 6b0c3...2cb
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #9 Skrevet 11. september 2014 Koselig gjort ja, men dere burde ikke heller gi henne penger til å kjøpe klærne selv da? Hun har jo sikkert lyst til å velge litt selv også... tenk så mye du koser deg med å kjøpe det... det går hun som er moren glipp av Anonymous poster hash: 6b0c3...2cb Ja det er virkelig slemt å kjøpe klær til tantebarnet sitt. Huff og huff. Anonymous poster hash: c0a77...2de
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #10 Skrevet 11. september 2014 Jøss, jeg ville helst kjøpe ting selv når jeg var førstegangs. Men for all del, om dere har samme smak og hun har sagt det er ok så er det jo snillt. Anonymous poster hash: 1f99d...940
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #11 Skrevet 11. september 2014 Herregud, så mange grinebitere her! Hyggelig av dere å handle inn klær til babyen. Det blir hun nok kjempeglad for! Det var nå enda godt at det ble oppdaget at det er en gutt slik at tøyet kan byttes. Anonymous poster hash: 419e8...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå