Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Jeg har en jente på snart 5. Hun er ekstemt aktiv. Hun er i Bhg fra ca 8-16 hver dag, hun er veldig aktiv der og. Når vi kommer hjem er hun ikke sliten. Hun leker, turner der hun er osv. Sitter sjeldent helt i ro. Flere som er slik? Anonymous poster hash: 6fa3a...f9b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Også sovner hun 21.30 ca, får ikke sove før. Våkner klokken 7. Anonymous poster hash: 6fa3a...f9b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Sånn var datteren min og. Fra hun ble født, var det opp og fram og full aktivitet, hun lærte aldri å gå, lærte å løpe. Hun gikk i naturbarnehage, der var de ute stort sett hele dagen, gikk mye på turer. Klatret i høye trær. Når hun kom hjem var det ut å leke i flere timer, for hun hadde masse energi. Hun startet tidlig med turn, svømming da hun var 5, og bare fortsatte med mange idretter. Hun er 13 år i dag, og fortsatt aktiv og holder på med en idrett, men hun har og blitt mer lat. Anonymous poster hash: 91233...8d3
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Delvis. Min jente på 5 år er veldig sliten når hun kommer hjem fra barnehagen, men hun klarer aldri å sitte helt i ro likevel. For henne er det mer snakk om en motorisk uro enn høyt aktivitetsnivå, men jeg kjenner igjen det med at barnet aldri er i ro og bruker mye tid på å sovne om kvelden. Anonymous poster hash: 0e561...1bc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Har ei slik ei jeg også. Nå har hun blitt ni år og aktivitetsnivået har ikke roet seg.men hun kan sitte i mange timer på gulvet og leke med rolige ting, så jeg vet hun klarer å være rolig også så ikke noe galt med henne. Når hun gikk i barnehagen var det full fart der hele dagen og full fart når hun kom hjem. Og senga ble det ikke før kl 21. Nyttet ikke å legge henne tidligere, og jeg tenkte for meg selv at når hun våkner blid kl 7 så har hun fått den søvnen hun trenger. Når hun var litt mindre aktiv i barnehagen sa de at nå bryggerr hun sikkert på noe, for idag har hun ikke herja like mye som vanlig. Og feberen kom alltid snikende. Kunne nesten merke når hun ble syk i forhold til hvor fort hun løp opp trappa. Gikk hun opp trappa om morran var det bare å sjekke tempen, og da var den som oftes nært 40, for hun blir ikke slått ut før den er nær 40 heller. 38-39 grader på hun så er hun i fin form, utover at hun sier en eller annen gang at det er varmt eller kaldt. Nå er hun opptatt med skole og to fritidsinteresser. Blir nok å kutte ut den ene, for hun vil ha mer tid til å leke ute med venner og da syns jeg det er helt greit. For hadde hun hatt ønske om å være inne eller bare drive dank så hadde det vært anderledes. Men når hun er aktiv til hun legger seg, igrunn uansett hva som skjer så er det greit. Anonymous poster hash: 8d0cb...e8b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #6 Skrevet 11. september 2014 Sånn er min på snart 5 også. Han har alltid vært sånn. Anonymous poster hash: 8b30b...2ac
PeppaPig Skrevet 11. september 2014 #7 Skrevet 11. september 2014 Sånn er datteren min på 5 også. Helt fra hun ble født så har hun vært helt turbo. Hun tok bare tre skritt da hun lærte å gå, etter det har hun løpt og hun har ikke stoppet siden. Hun har fulle dager på skolen (står opp 6 og er hjemme 15.30), samt svømming og turning en gang i uka etter skolen, men allikevel er hun er energibombe. H Hun sovner rundt 19.30-20, men har ikke noe problem å være våken lenger. Våkner blid som en sol dagen etter uansett om hun har 8 timer søvn eller 12 timer søvn. Skulle ønske jeg kunne tappe all denne energien på glass og selge det, jeg hadde jo blitt millionær!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå