Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Min samboer gjør så godt han kan, men han mener for mye ligger på han og jeg prøver derfor å hjelpe til. For å være helt ærlig er det veldig vanskelig for meg ettersom jeg er veldig kvalm og blir mye verre med en gang jeg anstrenger meg. Jeg har sagt vi kan ordne vaskehjelp, men det vil han ikke bruke penger på. Blir helt fortvilet. Hva kan vi gjøre? Anonymous poster hash: 0d354...d8e
Gustav Klitt Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Min samboer gjør så godt han kan, men han mener for mye ligger på han og jeg prøver derfor å hjelpe til. For å være helt ærlig er det veldig vanskelig for meg ettersom jeg er veldig kvalm og blir mye verre med en gang jeg anstrenger meg. Jeg har sagt vi kan ordne vaskehjelp, men det vil han ikke bruke penger på. Blir helt fortvilet. Hva kan vi gjøre? Anonymous poster hash: 0d354...d8e Hvis dere har råd til vaskehjelp, synes jeg han kan enten slutte å sutre eller ringe etter en nå med en gang.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Her vasker mannen hele huset, 170 kvm både når jeg er gravid og ellers også. I tillegg til at han tar halvparten av alt annet husarbeid og ungestell (3 barn under 5 år) Anonymous poster hash: 7b0d8...1ca
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Be gubben ta seg sammen. Ærlig talt. Hadde vært redd for å få barn med en slik kar. Anonymous poster hash: 0bbff...daa
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #5 Skrevet 11. september 2014 Takk for svar. Jeg syns det er så vanskelig. Han blir så sint og sur hvis jeg påpeker at det må vaskes/ryddes. Han har hatt fri noen dager og snakket mye om å rydde, men skjer ingenting. I dag påpekte jeg det og han kjeftet på meg og sa at han måtte få slappe av. Jeg reiste meg for å rydde tøy og vaske tøy samt rydde litt på badet. Han ble sur og ryddet et rom så satt han seg på pcen. Det er verken ryddig eller rent etter det. Mens jeg ryddet brakk jeg meg og gulpet flere ganger og måtte rett på do etter 1 min på sofaen. Da ble han sur fordi jeg var sliten og sa "da har du kanskje lært" Tok opp forslaget om vaskehjelp, men da ble han sur igjen. Anonymous poster hash: 0d354...d8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå