Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #1 Skrevet 11. september 2014 Vi har overtatt mannens barndomshjem etter at foreldrene hans gikk fra hverandre. Huset er etter mitt syn, veldig lite koselig. Er på ett plan, med skråtak i alle rom. Hovedproblemet er stuen, som har hvit smartpanel både på vegger og tak. Mannen mener det er galskap å endre på noe, da stuen er nyoppusset av svigers. Det er også litt komplisert listing langs taket, da det er tre lister som møtes, og snekkeren har gjort en god jobb. Har tenkt ut følgende muligheter: 1. Male veggene 2. Nye plater, og tapet på 2/3 av veggen, for å spare taklistene 3. Evt. andre forslag Satser på at dere har kreative løsninger Anonymous poster hash: 93996...351
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #2 Skrevet 11. september 2014 Har søkt på nett etter bilder hvor det er tapet nederst, og hvor ca 70 cm øverst på veggen og tak er panel, men finner ikke. Noen som har bilder? Anonymous poster hash: 93996...351
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #3 Skrevet 11. september 2014 Jeg ville hatt helt glatte vegger, men synd å rive panel når det er helt nytt. Jeg syns det høres veldig rart ut å tapetsere bare deler av veggene. Hvite vegger kan være en fordel, da kan du ellers innrede med de fargene du liker best og skape akkurat den stemningen du ønsker. Som et blankt maleri Anonymous poster hash: ec642...398
Anonym bruker Skrevet 11. september 2014 #4 Skrevet 11. september 2014 Takk for svar Ønsker egentlig å forminske stuen litt med å få litt mørkere vegger, men liker ikke så godt malt panel. Har kun sett den tradisjonelle løsningen, med halvpanel nede, så usikker på om det blir fint elle merkelig med motsatt løsning. Anonymous poster hash: 93996...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå